losowa, wygenerowała mi się
miesiąc nie mam pojęcia, który był, bo dajże 8 albo 9, miałem 6 albo 7 wrót żywiołów stąd tyle feniksów, które wg. mnie są jedyną zaletą wrót żywiołów bo przybywa ich 4 na tydzień
ja też kiedyś cytadelą nie grywałem, ale przekonałem się do nich jakoś. ważki są spoko, gorgony to najlepsza jednostka 5 poziomu, spojrzeniem nawet smoki mogą ubic, a po za tym przeciwnicy mają dużą karę do ruchu na bagnach co jest wielkim plusem dla mnie.
a atak to wg. mnie jedna z najważniejszych umiejętności do wzięcia, płatnerz też się przydaje. w końcu te 30 procent obrażeń robi kolosalną różnicę w walce i 15 procent ochrony przed obrażeniami też się przydaje.
a Styg ma talent magiczny jako specjalizację i to wg. mnie też jedna z lepszych umiejętności, mistrzostwo daje 15 procent do zadawanych obrażeń magią a u Styg ten procent zwiększa się o 5 za każdy poziom, więc na tym 27 który miałem to była masakracja gdy uderzałem implozją
i z umiejętności jeszcze odpornośc polecam, 15 procent odporności na magię może przesądzic o zwycięstwie, jeżeli walczysz przeciwko czarującemu bohaterowi, np. Solmyrowi, który uderza łańcuchem piorunów
Kroko tu mnie zaskoczyłeś. Byłem pewien, ze twoją ulubioną jednostką w Hirołsach jest Troglodyta.
_________________ I'M TOO OLD FOR THIS SHIT!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #gettudaczopa
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.
Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
Krok, serio Inferno? Z kim bym nie gadał o Hirołsach, wszystkich Inferno wkurza. A Cytadela mi kompletnie nie odpowiada, bo preferuję zamki z silną magią. No, ale co kto lubi.
Decp - owszem, słyszałem. Pytanie, co to znaczy reedycja, bo jeśli ma to być tylko lekki lifting postaci, to średnio się opłaca wydawanie na to kasy.
Silna magia jest spk, ale mi tam wystarczaja czary wspomagajace i ew. jakies uprzykrzajace zycie przeciwnikowi.
magia wody i ziemii na mistrz i 3 poz gildii sa zupelnie wystarczajace bo rzucisz rozproszenie, blogoslawienstwo czy spowolnienie
V - r, a próbowałeś kiedyś z kimś grać w Heroes III? Jak ja grałem z jednym kumplem, to całą noc zajęło nam przejście średniej wielkości mapki. Jak grałem z dwoma kumplami, to doszliśmy gdzieś tak do połowy. A też graliśmy całą noc. A gdzie tu mówić o graniu z większą liczbą ludzi... Na początku spoko, ale potem każdy ma kilku herosów, odwiedza nimi multum obiektów, toczy długie walki... Jak dla mnie to się trochę mija z celem.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Davos 2014-12-11, 13:57, w całości zmieniany 1 raz
Polecam magię wody rozwiniętą do poziomu mistrzowskiego i czar Modlitwa.
[ Dodano: 2014-12-11, 01:41 ]
Davos, oczywiście, że grałem. Nie trzeba przecież siedzieć przy bardzo dużej mapie dopóki cała nie zostanie spenetrowana. Można sobie wybrać małą mapę i pograć po prostu dla zabawy, a w razie czego zapisać i kontynuować kiedy indziej.
Zak, silna magia potrafi być olbrzmim atutem - przykładem taki czar Szaleństwo (czy Berserk, zależy od wersji) i magia ognia na mistrzowskim poziomie - rzucasz na połowę wrogich jednostek, a one wykańczają się same A to tylko jeden z przykładów. Więc niektóre dobrze użyte czary dają naprawdę dużą przewagę.
Davos, ale jak przeciwnik gra swietnie taktycznie, to te umiejetnosci na niewiele sie zdadza.
bedzie mial taktyke na mistrza, jakas bardzo szybka jednostke dzieki ktorej dodatkowo rozpoczyna ture, wiec zarzuci Ci spowolnienie i mimo, ze bedzie juz ustawiony swietnie dzieki taktyce to jeszcze wiecej bedzie mogl i zanim rzucisz berserk to juz bedzie po wszystkim
Ale wiesz, to kto pierwszy rzuci czar zależy w sumie od tego, kto będzie miał jaką jednostkę 7 poziomu. Czyli tak "na sucho" ciężko powiedzieć, kto by miał większe szanse. Wszystko by zależało od tego, jak by się ułożyła gra.
Ale mimo wszystko pamiętaj o tym, co powiedział Yoda: "Nie lekceważ potęgi Mocy"!
O ustawce na Herosa też była mowa. No i nie da się umawiać na jakąś grę, nie dyskutując o niej w ogóle...
Zresztą założyciel tematu jakoś nie skarży się na offtopa
[ Dodano: 2015-05-25, 21:30 ]
Niby fajne ale przydałaby się wersja do samej eksploracji bez walk bo nie ogarniam tej gry (nie zabijcie mnie)
_________________ Użytkownik icywind na forum Mistrzowie to osoba o wesołym usposobieniu, która lubi dzielić się zabawnymi memami, śmiesznymi historiami oraz ministrantowymi anegdotami. Jego posty przyciągają uwagę innych użytkowników, często prowokując uśmiech na ich twarzach. Icywind jest również pomocny w dyskusjach, dając wartościowe rady i informacje na różne tematy. Jego obecność na forum sprawia, że społeczność staje się bardziej przyjazna, angażująca i ministrantna dla wszystkich uczestników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum