Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Pochwal się tym, co wrzucasz do poczekalni
Autor Wiadomość
dyniator 
Loża Szyderców


Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 1052
Skąd: Krępa/Przemków

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-30, 20:19   

No ja właśnie chciałem zostawić swój awatar dodatkowo zamiast imienia. meh.
Cenzura okrągła zamiast kwadratowej. Aż tak bardzo razi w oczy??
_________________
 
 
macbed 
Überszlachta


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 13906

Medale: 8 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-30, 20:20   

nie no przecież pasek facebooka
niewybaczalne
_________________
 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 5854

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-30, 20:21   

Idealnie symetrycznie okrągła nie.

Tak np. jest ok:



[ Dodano: 2017-10-30, 20:22 ]
macbed, to mi powiedziałby wlsz, że się opieprzam w sprawdzaniu estetyki, nie Dyńce.
[koleś z rozłożonymi rękami]
_________________
JankielKindybalista85 napisał/a:
c1ick napisał/a:
Z tego co widziałem już odeszła, także po dramie

I to się nazywa rozwiązać węzeł gordyjski. Niczym Aleksander.
 
 
dyniator 
Loża Szyderców


Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 1052
Skąd: Krępa/Przemków

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-30, 20:24   

aż taki rygor tam macie? że każdy screen ma być idealny?
_________________
 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 5854

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-30, 20:26   

To nie jest kwestia rygoru, to kwestia dbałości. Niektórzy nie są aż tak wyczuleni na najmniejszy brak estetyki i puszczają takie nie do końca - to bardziej mój z wlszem konik niż rygor.

[ Dodano: 2017-10-30, 20:26 ]
W każdym razie ja kiedyś poprawiałam po wlszu, więc gdybym puściła coś takiego to pewnie chętnie by mi to wypomniał. :troll:
_________________
JankielKindybalista85 napisał/a:
c1ick napisał/a:
Z tego co widziałem już odeszła, także po dramie

I to się nazywa rozwiązać węzeł gordyjski. Niczym Aleksander.
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 12048
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-10-31, 00:37   

Dodałbym skrina do poczekalni ale nie umiem odjebać minuskułą karolińską obramowującego go szlaczka z kwietnymi motywami więc będzie archiwum.

Ja to bym się na waszym miejscu o treść martwił, nie o estetykę.
_________________
GET TUDA CZOPA!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #imtoooldforthisshit
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
 
 
widzu 
Loża Szyderców
Yo!


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 18381
Skąd: Village killed by planks

Medale: 5 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-03, 14:47   

http://mistrzowie.org/705638
_________________
 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 5854

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-03, 15:24   

:haha:

BTW poinformowałam technicznych o bugu. :haha:
_________________
JankielKindybalista85 napisał/a:
c1ick napisał/a:
Z tego co widziałem już odeszła, także po dramie

I to się nazywa rozwiązać węzeł gordyjski. Niczym Aleksander.
 
 
macbed 
Überszlachta


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 13906

Medale: 8 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-05, 19:20   

jakim bugu
cenzurują słowo "photoshop" od wieeelu lat

[ Dodano: 2017-11-05, 19:20 ]
w sumie już nie pamiętam czemu xD
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.122 sekundy. Zapytań do SQL: 19