Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bartek82r
2017-01-18, 13:11
Zapytaj Zaka
Autor Wiadomość
Moris299 
Überszlachta
Symbiot


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15448

Medale: 11 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-02, 21:23   

Moi dziadkowie 55 rocznicę ślubu mieli w urzędzie (zapomniałem nazwy) i dostali gratulacje podpisane przez Komorowskiego i ordery od prezydenta miasta i sam prezydent miasta im je wręczył.

I gazeta i zdjęcia były jestem nawet na zdjęciach

http://www.naklo24.pl/Gal...48.html#galeria

[ Dodano: 2015-01-02, 21:24 ]
Ale i tak lepsze życzenia własnoręcznie napisane przez królową :P
_________________
 
 
Love178 
Überszlachta
Ewolwenta


Wiek: Elo
Dołączyła: 20 Wrz 2013
Posty: 12064
Skąd: $plit

Medale: 4 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2015-01-02, 21:28   

Mój wujek z ciocią nic na 55. rocznicę nie dostali, wtf
_________________
 
 
RudaMaupa 
Kluska i Kopytek


Dołączyła: 18 Wrz 2013
Posty: 4077
Skąd: Nowa Huta Gangsta!

Medale: Brak

Wysłany: 2015-01-02, 21:29   

Moi dziadkowie dostali życzenia od proboszcza. :muk: Chociaż królowa to przebija :(
_________________
If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.
 
 
Moris299 
Überszlachta
Symbiot


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15448

Medale: 11 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-02, 21:30   

love178 napisał/a:
Mój wujek z ciocią nic na 55. rocznicę nie dostali, wtf


Bo trzeba najpierw do urzędu tamtego zgłosić najpierw :D

[ Dodano: 2015-01-02, 21:31 ]
Nie pamiętam jak ten urząd się nazywa ale to ten co tam też ślub się bierze cywilny czy jakoś tak

[ Dodano: 2015-01-02, 21:31 ]
O już wiem urząd stanu cywilnego
_________________
 
 
bartek82r 
Założyciel Forum


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 6180

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-02, 23:34   

Zaknafein napisał/a:
Nie no, obowiązku nie ma, ale słuchają bo miło im usłyszeć coś miłego od swojej Królowej. Wgl. fajnie jest jak się dobije do 100tki to Królowa Ci własnoręcznie napisane życzenia wysyła

To niech przy okazji napisze pozdrowienia dla forum albo jakąś rekomendację :P
 
 
widzu 
Loża Szyderców
Zapomniany


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 19359
Skąd: Village killed by planks

Medale: 6 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-02, 23:39   

Albo na końcu niech napisze "Elizabeth, Elizabeth, Elizabeth, git!". :P
_________________
Toot!
 
 
brzozik70043704352251515 
Überszlachta
Jak sie patrzy.


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 3184
Skąd: Czerwone dywany.

Medale: Brak

Wysłany: 2015-01-02, 23:40   

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

:1m: :1m: :1m: :1m: :1m:
 
 
bartek82r 
Założyciel Forum


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 6180

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-02, 23:46   

widzu napisał/a:
Albo na końcu niech napisze "Elizabeth, Elizabeth, Elizabeth, git!". :P

Dobre. :-D
Albo: "I tak Białystok ma więcej mieszkańców, niż Ty lat :P "
 
 
Zabek05 
Loża Szyderców
Major pozdrawja was ogółem


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 2723
Skąd: z Bombasu

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-03, 02:47   

morys, jaki uśmieszek na tych zdjęciach xD

http://www.naklo24.pl/pho...SC_0074.JPG.jpg
http://www.naklo24.pl/pho...SC_0075.JPG.jpg
_________________
 
 
Barbra
tup tup tup


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 6238

Medale: Brak

Wysłany: 2015-01-03, 02:52   

jak moi dziadkowie mieli 50 i 55 rocznicę to nikt o nich nie pisał ;_; ale dostali dyplom od papieża
_________________
Gość <3

Sztuczna pochwa pod kątem 90 stopni przymocowana do czegoś, i rucham i jem

Tak się zyje
 
 
Marcin55522 
Loża Szyderców


Wiek: PNE
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 3501
Skąd: Jestem?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-03, 02:58   

A jak moi dziadkowie mieli 50 rocznicę, to przerywali mecz w telewizji na żywo i piłkarze razem z kibicami składali życzenia do kamery.
_________________
 
 
V - r 
Loża Szyderców


Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 8062

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-03, 04:39   

Zabek05 napisał/a:
morys, jaki uśmieszek na tych zdjęciach xD

http://www.naklo24.pl/pho...SC_0074.JPG.jpg
http://www.naklo24.pl/pho...SC_0075.JPG.jpg


Jak pedofil.
 
 
Zaknafein 
Loża Szyderców
Dżunior


Wiek: huj
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 8566
Skąd: Lazy Town

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2015-01-03, 04:55   

:offtop: :chill:
_________________

Co do Jankiela, kozak w necie, pizda w świecie, w waleniu prze internet jesteś dobry, ale jakbyś spotkał byś mnie na podwórku to tak byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś mi nie powiedział, a zdziwił byś się lamusie ile kiedyś komuś nosów złamałem
https://www.youtube.com/watch?v=2dTh3iI0is8
all your feelings are mine
🌈🌈
🌈
🌈
 
 
ChodnikowyWilk 
Loża Szyderców
Bezdzietny lambadziarz


Wiek: 22
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 11172
Skąd: Małopolska

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 15:35   Re: Zapytaj Zaka

Zaknafein napisał/a:
Nudzi mi się i nigdzie nie mogę wyjśc bo jestem chory więc zakładam ten temat


No i jak tam, wyzdrowiałeś już?
_________________
Tak tak, ten w lustrze to niestety ja
 
 
Zaknafein 
Loża Szyderców
Dżunior


Wiek: huj
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 8566
Skąd: Lazy Town

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 15:40   

widzu usuń ten temat

Wilku spierdalaj
_________________

Co do Jankiela, kozak w necie, pizda w świecie, w waleniu prze internet jesteś dobry, ale jakbyś spotkał byś mnie na podwórku to tak byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś mi nie powiedział, a zdziwił byś się lamusie ile kiedyś komuś nosów złamałem
https://www.youtube.com/watch?v=2dTh3iI0is8
all your feelings are mine
🌈🌈
🌈
🌈
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 12406
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 15:47   

:haha: :haha: :haha:
_________________
GET TUDA CZOPA!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #imtoooldforthisshit
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
 
 
c1ick 


Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 3489

Medale: Brak

Wysłany: 2017-04-20, 17:03   

xD
_________________
no trudno
 
 
ZróbmySobieKupę 
Loża Szyderców
prezes


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9415
Skąd: ten ost

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 17:24   

Zaknafein napisał/a:
spierdalaj


Poczułeś to dziwne uczucie gdy czyta się swoje stare posty? xD

nk odkopie jakiś stary temat Barbuszki xDD
_________________
I tak was zbanujemy
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 12406
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 17:36   

No właśnie nie wiem co się tak zapienił. Mi się mój temat nadal podoba od pierwszej do ostatniej strony.



Czy wiesz, że...
Zaknafein napisał/a:
Wilku spierdalaj

:haha:
_________________
GET TUDA CZOPA!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #imtoooldforthisshit
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
Ostatnio zmieniony przez JankielKindybalista85 2017-04-20, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 19713
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-04-20, 22:53   

:haha:

[ Dodano: 2017-04-20, 22:53 ]
Wreszcie jakiś dobry odkop :git:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.073 sekundy. Zapytań do SQL: 33