Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bartek82r
2013-10-29, 09:37
Co warto plusować w poczekalni?
Autor Wiadomość
macbed 
Überszlachta


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 12247

Medale: 6 (Więcej...)

Wysłany: 2016-10-14, 19:01   

Edytnąłbym oposa z uwagi na spoiler w tytule, ale nie mogę. :C
_________________
銀河の烏
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 17858
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-10-14, 22:08   

No właśnie nie rozumiem, czemu wlsz/Fudal nic z tym nie zrobili, kiedy wstawiali screena na główną. Spoiler w tytule to jeden z największych grzechów, jakie można popełnić przy wrzucaniu screena :/
_________________
 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 5270

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-10-14, 22:40   

Zdarza się pominąć, ja teraz nie mam klawiatury i ciężko mi zmieniać. :/
_________________
 
 
bartek82r 
Administrator


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 5886

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-12-16, 11:08   

http://mistrzowie.org/681417 :haha:
_________________
 
 
macbed 
Überszlachta


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 12247

Medale: 6 (Więcej...)

Wysłany: 2017-01-10, 12:54   

http://mistrzowie.org/683019/Zaliczenie
_________________
銀河の烏
 
 
Lilith_Madness 
Überszlachta
Rzona Antybristlera


Wiek: -,-
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 4164
Skąd: Pod kołderką

Medale: 5 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-01-10, 16:07   

:git:
_________________

Lilium vulgaris
------------------------
A+L <3
 
 
dyniator 
Loża Szyderców


Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 843
Skąd: Krępa/Przemków

Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-01-21, 15:32   

http://mistrzowie.org/683911/Tak-sie-trolluje
trollolo :git: :git:

[ Dodano: 2017-06-19, 16:56 ]
http://mistrzowie.org/695401/Przebieg-kobiety :haha: :1m:
_________________
 
 
widzu 
Loża Szyderców
Czerwony telefon


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 17567
Skąd: Village killed by planks

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-06-19, 16:57   

To ja dam też coś:

http://mistrzowie.org/695392/Chinska-restauracja
_________________
Halo, to ja...
 
 
dyniator 
Loża Szyderców


Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 843
Skąd: Krępa/Przemków

Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-09, 00:15   

http://mistrzowie.org/696...czna-dziewczyne
#CzarnyhumorObowiązkowo :haha: :haha: :haha:
_________________
 
 
Lilith_Madness 
Überszlachta
Rzona Antybristlera


Wiek: -,-
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 4164
Skąd: Pod kołderką

Medale: 5 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-09, 00:18   

O kurde, uwielbiam taki humor <3
_________________

Lilium vulgaris
------------------------
A+L <3
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 17858
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-07-09, 00:36   

:git:
_________________
 
 
Moris299 
Überszlachta


Wiek: hex
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 13260

Medale: 6 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-09, 00:42   

http://mistrzowie.org/696939/Zadania-dla-krasza

też dobre :-D
_________________
I N C O M I N G


 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 5270

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-07-21, 16:12   

Forumkowy - https://mistrzowie.org/697953/Zdjecia

[ Dodano: 2017-07-21, 16:15 ]
Śmieszek, triggerują Cię. :haha: :haha: :haha:
_________________
 
 
Dead_Laugh 
Loża Szyderców
Śmieszek


Wiek: 19
Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 2555
Skąd: Najgłębszy zakamarek twojego umysłu

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-07-21, 16:19   

Jeszcze nie triggerują XD Poczekam bo na pewno zrobi się dobra dyskusja :git:
_________________

WELCOME TO THE DARKEST YEAR OF OUR ADVENTURES
 
 
Mackers 
Remove intensifies


Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 6561

Medale: 3 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-21, 16:20   

17 komentarzy jednego dnia. Wcale nie pisze na siłę.
 
 
Moris299 
Überszlachta


Wiek: hex
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 13260

Medale: 6 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-22, 02:23   

Niech se pisze, na tej stronie brakuje komentarzy
_________________
I N C O M I N G


 
 
Dead_Laugh 
Loża Szyderców
Śmieszek


Wiek: 19
Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 2555
Skąd: Najgłębszy zakamarek twojego umysłu

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-07-22, 02:50   

Oho. Chyba nie wejdzie. Ludzie uznali, że za słabe
_________________

WELCOME TO THE DARKEST YEAR OF OUR ADVENTURES
 
 
dyniator 
Loża Szyderców


Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 843
Skąd: Krępa/Przemków

Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2017-07-30, 07:05   

http://mistrzowie.org/698646/Plytki
:haha: :haha: :haha:
Idąc tym tokiem rozumowania, płytki dzisiaj sobie odpuszcze :troll:

[ Dodano: 2017-08-11, 20:46 ]
http://mistrzowie.org/700030/Stluczka-2
_________________
 
 
Antybristler 
Loża Szyderców
Monrz Lilith


Wiek: 24
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 3440
Skąd: Żółwiastyczna Republika Turtlandu

Medale: 3 (Więcej...)


Wysłany: Wczoraj 22:16   

http://mistrzowie.org/700...#comment_667051
Liczę na jakieś kreatywne odpowiedzi :P
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...
A bez Lilith <3 całkiem chujowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.074 sekundy. Zapytań do SQL: 31