Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Gwiezdne Wojny Forumowe
Autor Wiadomość
Marcin55522 
Loża Szyderców
Jebać zimę


Wiek: PNE
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2803
Skąd: Jestem?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 17:13   

Fajnie się czytało. Ty to masz łeb :D
_________________
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 18:31   

Cieszę się, że się podobało i dzięki za komentarze :)


macbed napisał/a:
Kurwa
To uczucie, gdy jesteś planetą :/


Ale za to z punktu widzenia fabuły - bardzo ważną planetą :PP


Zaknafein napisał/a:


To jeszcze nic
To uczucie gdy ruchasz swoją siostrę







manciara9 napisał/a:


Cytat:
Macbed jest w Mańce


Wait... WUT?!?!


:-D


Dead_Laugh napisał/a:
Tylko trochę szkoda, że Śmieszka nie było. :PP



No niestety nie dałem rady zmieścić wszystkich forumowiczów... ale jeśli kiedykolwiek napiszę dalszy ciąg to możesz być pewien, że tam się znajdziesz :)



manciara9 napisał/a:
[spojler]podobno ma być druga część[/spojler]



Zobaczymy.


Zak - musiałeś mieć dużą rolę bo "Zak" brzmi podobnie do "Luke". Tak samo jak Darth Vader - Darth Nobody2 i Mace Windu - Mace Widzu. W przypadku Waszej trójki zbieżność nicków z oryginałami ze Star Wars jest na tyle duża, że grzechem byłoby tego nie wykorzystać :)


Marcin55522 napisał/a:
Fajnie się czytało. Ty to masz łeb :D


A dziękować, dziękować :]

Ale mam wrażenie, że gdzieś to już słyszałem... O, chyba wiem:
http://forum.mistrzowie.o...p=161938#161938
http://forum.mistrzowie.o...p=158698#158698


:PP
_________________
 
 
Marcin55522 
Loża Szyderców
Jebać zimę


Wiek: PNE
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2803
Skąd: Jestem?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 20:49   

:haha: :haha: :haha: :piwo: :piwo:
_________________
 
 
Nobody2 
Loża Szyderców

Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 8078

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 20:50   

Marcin55522 napisał/a:
:haha: :haha: :haha: :piwo: :piwo:


:haha: - 5
:piwo: - 2
 
 
kotmaalealamakota 


Dołączyła: 01 Paź 2015
Posty: 509

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 21:51   

poczułam się pominięta :P
ale czytało się przyjemnie :piwo:
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 22:35   

Cóż, mogę tylko powtórzyć to, co już napisałem

Cytat:
No niestety nie dałem rady zmieścić wszystkich forumowiczów...


i obiecać, że postaram się Ciebie gdzieś wcisnąć w ewentualnej kontynuacji.
Tylko kurna, o ile z innymi nie powinno być to szczególnie trudne, o tyle z Tobą mam pewien problem. No bo kurna Twój nick jest mocno nieprzerabialny :PP Ani z tego zrobić planety, ani dać takie imię jakiejś bohaterce... Będę mieć z tym zagwozdkę :)
_________________
 
 
manciara9 
Überszlachta
Hyacinth Bucket


Dołączyła: 28 Gru 2015
Posty: 3790

Medale: 1 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2016-09-22, 22:38   

Najprostsze rozwiązanie - skrócić nick do "Ala", myślę że kotmaalealamakota się za to nie obrazi, a Ty Davosie będziesz miał możliwość ruchu :)
_________________
Socjalizm świetnie nadaje się do fałszowania świadomości zbiorowej, gdyż jest intelektualną pokusą ćwierćinteligenta.
S. Kisielewski
***
Misiek <3
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 22:47   

No niby można skrócić, ale to już jednak nie to samo...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Davos 2016-09-22, 22:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nobody2 
Loża Szyderców

Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 8078

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-22, 23:13   

Planeta Kotmaalea w układzie Lamagoda.
 
 
krojechleb
Loża Szyderców


Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 1874
Skąd: z końca wsi

Medale: 2 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2016-09-23, 23:39   

Niechcący se klikłem a późno już więc nie przeczytam. Weźcie ktoś dajcie jaki komentarz, żebym nie zapomniał o tym temacie. Z góry dziękuję
_________________
 
 
Dead_Laugh 
Loża Szyderców
Śmieszek


Wiek: 18
Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 1855
Skąd: Chełm

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-23, 23:43   

Komentarz aby Chlebek nie zapomniał
_________________
 
 
Zaknafein 
Loża Szyderców
Dżunior


Wiek: huj
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 8089
Skąd: Lazy Town

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-23, 23:49   

Dead_Laugh napisał/a:
Komentarz aby Chlebek nie zapomniał

^
_________________

Co do Jankiela, kozak w necie, pizda w świecie, w waleniu prze internet jesteś dobry, ale jakbyś spotkał byś mnie na podwórku to tak byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś byś mi nie powiedział, a zdziwił byś się lamusie ile kiedyś komuś nosów złamałem
https://www.youtube.com/watch?v=2dTh3iI0is8
all your feelings are mine
 
 
ChodnikowyWilk 
Loża Szyderców


Wiek: 21
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 8683
Skąd: Małopolska

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-24, 05:10   

Czytaj kurwiu, już wczesnie
_________________
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
 
 
bartek82r 
Administrator
Forumowy żul i erosoman


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 5698

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-24, 07:11   

pssst...
na dole po prawej masz opcje: "Oznacz temat jako nieczytany" ;)
_________________
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-24, 18:59   

bartek82r napisał/a:
pssst...
na dole po prawej masz opcje: "Oznacz temat jako nieczytany" ;)


Legenda głosi, że ktoś kiedyś z tej opcji skorzystał :P
_________________
 
 
Ascara 
Überszlachta


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 4991

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-24, 19:24   

bartek82r napisał/a:
pssst...
na dole po prawej masz opcje: "Oznacz temat jako nieczytany" ;)




Dzięki za posiadanie własnego epizodu. :piwo: Tekst świetny, jak każdy Twój. :piwo:
_________________
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-24, 19:33   

A dziękować :)
_________________
 
 
ZróbmySobieKupę 
Loża Szyderców
SEND NUDES


Wiek: +18
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 8600

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-25, 13:27   

Dobre :1m: Podziwiam za ilość pracy włożoną w napisanie tego :git:
_________________
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16670
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2016-09-25, 13:33   

Dzięki :)
_________________
 
 
krojechleb
Loża Szyderców


Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 1874
Skąd: z końca wsi

Medale: 2 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2016-09-26, 12:38   

Fajnie się czytało i dzięki za info o tej opcji:D może się przyda:)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz że...

Strona wygenerowana w 0.279 sekundy. Zapytań do SQL: 31