To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org Forum Oficjalne
forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org

Gry - Realia gier Free to Play

Mackers - 2015-08-19, 20:32

To jak, będziesz dalej grał w czołgi? Bo zarejestrowałem się głównie dlatego żeby grać z tobą w plutonie.

[ Dodano: 2015-08-19, 21:53 ]
?

macbed - 2015-08-19, 22:58


Będę, bo mimo wszystko wciąż mam przyjemność z gry... Jako niedoświadczonego gracza rzuca mnie w miarę dobrze. Tylko:
- Zacznę olewać win ratio ciepłym moczem, bo okazuje się że nic ono nie znaczy :I Grając naprawdę dobrze w końcu wyciągnę ponad 50%, na więcej nie ma co liczyć.
- Skupię się tylko robieniu dimejdża, WN8 i Eff (ale to potem).
- Poznam trochę grę, zobaczę czym warto się bawić, ogarnę które czołgi rzuca na swoje tiery (np. Churchill III) i nimi będę grał najwięcej.
- Będę więcej grał w trybie twierdzy, bo to zupełnie inna zabawa niż randomki.
- Żadnego konta premium, takiego wała.

I tak można grać dla rozrywki, co będzie potem, to się zobaczy :P Jak MM zacznie mnie wkurzać, a WG nic z tym nie zrobi, to odinstaluję grę, może sprzedam komuś konto.

[ Dodano: 2015-08-20, 17:12 ]
Cytat:
Dzień dobry Galaktyczny_Kruk,

dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem Wargaming.net.

Przykro mi, ale wbrew temu, co myśli wielu graczy, nie mamy wpływu na dobieranie graczy do bitew, innymi słowy nie manipulujemy tym systemem. Gracze, którzy mają dużo ponad 65% wygranych gier są tego dobrym potwierdzeniem - są w stanie w takim stopniu wpłynąć na pole bitwy, że wygrywają więcej niż inni gracze.
W takiej sytuacji niewiele mogę zrobić i pragnę polecić inne tryby, w które możesz grać ze znajomymi i tym samym lepiej kontrolować pole bitwy.
Niektórzy gracze uważają też, że granie w dwie albo trzy osoby w plutonie zwiększa szanse na wygraną. Może ten sposób gry bardziej przypadnie Ci do gustu i poprawi Twoje statystyki.

Zachęcam do zapoznania się z podstawowymi zasadami matchmakingu zawartymi na naszej stronie, o których posłuchać można tutaj:

https://eu.wargaming.net/support/Knowledgebase/Article/View/314/18/how-does-the-matchmaking-work

Jeżeli gracz ma jakieś sugestie dotyczące gry, np. jak ulepszyć system MM, to pragnę poinformować, że odpowiednim miejscem do ich zgłaszania jest oficjalne forum World of Tanks. Oto link: http://forum.worldoftanks...forum/50-forum/

Odnośnie złotej amunicji to oczywiście nie jest ona w żaden sposób poprawiana, tak samo jak system MM, które działają dokładnie tak jak powinny i jak jest to wyjaśniane graczom.

Mam nadzieję, że zarówno artykuł jak i link wyjaśnią wszelkie wątpliwości. Powodzenia na polu bitwy!

Jeżeli pojawią się jeszcze jakieś pytania czy wątpliwości proszę o ponowny kontakt, postaramy się pomóc.

Pozdrawiam serdecznie,

Karol Magpie

Wargaming Customer Service Representative
https://eu.wargaming.net/support/


[ Dodano: 2015-08-20, 17:12 ]
:hm?:

Adijos - 2015-08-20, 17:32

Karol Magpie?


Magicznyplacek?

macbed - 2015-08-21, 15:55


Mackers napisał/a:
Cytat:
No dobrze, voytech, ale jaki jest ten poziom zero, powiesz wreszcie? Oczywiście. 43%. Czterdzieści trzy procent. CZTERDZIEŚCI TRZY PROCENT!!! Poziom zero, poziom totalnego nooba, idioty, kretyna itd. to 43%!

O kurwa :D


Trochę o tym myślałem, spójrzmy na to z tej strony: totalny kretyn, który nie robi absolutnie NIC dla swojego teamu (nie pomaga, ale też nie przeszkadza), jest w danej bitwie po prostu nikim. Można więc uznać, że osłabia swój team o jednego gracza, co daje pojedynek 14 vs 15. To wcale nie jest na tyle olbrzymia różnica, żeby totalny noob miał takie win ratio, jakiego oczekiwałby voytech. Nie uważasz, że odchył o 7% od średniej to wręcz za dużo?

Realny wpływ na wynik bitwy mają przede wszystkim super ogarnięci gracze, którzy znają mapę i weakspoty czołgów na pamięć, zgarniając średnio ponad 2 fragi na bitwę. Tacy mają win ratio w granicach 60% do 70% - w mojej ocenie jest to maksimum, a ten, kto ma wyższe, na pewno ma swoje sztuczki (granie w plutonie z 2 innymi mistrzami, dominacja w innych trybach gry).

Tak więc win ratio wciąż może być wyznacznikiem efektywności gracza, ale nie w tak dużym stopniu. Wystarczy mieć ponad 51% i już można uchodzić za dobrego gracza.

Wystarczy spojrzeć na statystyki graczy w moim klanie:
http://pl.wot-life.com/eu/clan/-BPL--500027152/
Widać tu pewną tendencję - wszyscy gracze z WN8 powyżej 1100 mają ponad 50% zwycięstw.

A oto najsilniejszy klan w mojej gildii:
http://pl.wot-life.com/eu/clan/-GSW-/
WN8 powyżej 1700 = win ratio powyżej 55%.

Zatem voytech ma sporo racji, ale mimo wszystko bardzo przesadza. Sam nie wygrasz bitwy, choćbyś się nie wiem jak starał - zawsze trafisz na noobów w teamie. Chodzi o to, żeby mimo to wychodzić na plus i do tego będę dążył.

[ Dodano: 2015-08-21, 16:23 ]
Zresztą wystarczy spojrzeć na moje staty - ostatnio idzie mi bardzo dobrze (czyli przeciętnie, biorąc pod uwagę wyniki milionów graczy). Według większości statystyk gram o 50% lepiej niż miesiąc temu. Efekt?

Odsetek zwycięstw:

Ogółem - 47,77%
Ostatni miesiąc - 48,22%
Ostatni tydzień - 50,56%
Ostatnia doba - 50,82% (przez 10 porażek pod rząd Dicker Maxem, w innym wypadku byłoby z 65%).

Progres jest widoczny jak na dłoni, mnie to w zupełności zadowala.

ProFace - 2015-08-21, 16:58

Free to play to Elsword jest fajny! ( dla tych co lubią anime) :-D koniec.
V - r - 2015-08-21, 17:03

Dziękujemy za tego wartościowego posta, Proliver. Możesz stąd iść.
KicerK - 2015-08-21, 20:34

Grałem w to ale nie spodobało mi się.
icywind - 2015-08-21, 20:52

Ja przeczytałem "religia free to play" i siędziwiłem co to za dziwna religia bo jeszcze takiej chyba nie wymyślili.
No dobra nie dziwiłem siębo od razu sięzorientowałem, że źle przeczytałem i nie miałem czasu na namysły ale gdybym się nie zorientował to bym siędziwił.
Taka sytuacja

Moris299 - 2015-08-21, 21:41


widzu - 2015-08-21, 22:08

Ja na TF2 wydałem przez cztery lata 6,50 euro, a plecak mam wartości ponad 180, i to tylko dlatego, że parę razy mnie okradli i tak właściwie przez dłuższy czas nie zwracałem uwagi na finanse. Polecam.
macbed - 2015-08-21, 22:09


A możesz te wirtualne pieniądze jakoś na konto przelać?

widzu - 2015-08-21, 22:12

Teoretycznie tak. Mogę sprzedać wszystko za metale, za metale kupić rzeczy możliwe do sprzedania na rynku steama, za kasę kupić gifty z grami i gifty opchnąć na allegro. Trochę mniej wyjdzie, ale zawsze.
icywind - 2015-08-21, 22:18

180€ za 1,348 godz gry ale trzeba odjąć wydane 6.5 to 173,5€
Na godzinę wychodzi zawrotna suma 0,1287€ więc w przybliżeniu 0,5148zł
Zarabiasz 50gr na godzinę na TF2 :clap:

widzu - 2015-08-21, 22:20

widzu napisał/a:
i to tylko dlatego, że parę razy mnie okradli i tak właściwie przez dłuższy czas nie zwracałem uwagi na finanse


[ Dodano: 2015-08-21, 22:21 ]
Mam znajomych, którzy mają mniej godzin ode mnie, a 10 razy więcej warty "plecak".

icywind - 2015-08-21, 22:21

Dobra dobra, bo wyjdzie, że zarabiasz więcej niż minimalna krajowa :P
Moris299 - 2015-08-21, 22:25


icywind - 2015-08-21, 22:27

0,017142857zł na godzinę :git:
V - r - 2015-08-21, 22:54

Moris299 napisał/a:
murzyństwo


:haha: Rozjebało mnie :haha:

macbed - 2020-11-03, 19:06

macbed napisał/a:
Cześć,
znalazłem ciekawy tekst przedstawiający realia współczesnych gier F2P aka P2W na przykładzie World of Tanks. Jest bardzo długi, ale warto go przeczytać. Wnioski są wręcz przerażające.

http://forum.worldoftanks...17#entry3862517

Chodzi o post zaczynający się od:
Cytat:
Jedyny słuszny poradnik
10. Dlaczego nie?
Czyli 1001 powodów, dla których nienawidzę WG.


[ Dodano: 2015-08-19, 18:05 ]
tl;dr - przeczytajcie tylko "Powód tysiąc pierwszy - Lasciate ogni speranza".

Jeśli za dużo myślisz - lepiej tego nie czytaj.


nie zesraj się typie, tak to wygląda a jak się nie podoba to nie graj i przestań pierdolić

JankielKindybalista85 - 2020-11-03, 21:23

Podjęcie pracy dla imperium zła zawsze zmienia postrzeganie tego, co jest złem. :troll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group