Mistrzowie.org Forum Oficjalne forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org
Gry - Gothic
Mackers - 2017-08-06, 19:21 Jednoręczne są o niebo lepsze tbhMormegil - 2017-08-06, 19:23 przyzwyczajenie z gothica 1, gdzie dwuręczne ftwDavos - 2017-08-06, 19:24 Ale co mają do tego jednoręczne/dwuręczne miecze? Ja niedawno przeszedłem Gothika 2NK paladynem, używałem dwuręcznego miecza, ale jednocześnie pakowałem też w zręczność bo zawsze w nią pakuje :]Mormegil - 2017-08-06, 19:25 Mi szkoda punktów nauki, nie wpakowałem na razie ani jednego, za to przejebałem chyba 10 w ognika, zanim odkryłem, że w opór nieprzydatny xdMackers - 2017-08-06, 19:25
Mormegil napisał/a:
przyzwyczajenie z gothica 1, gdzie dwuręczne ftw
A no, w jedynce miecze dwuręczne i jednoręczne to niebo i ziemia.
[ Dodano: 2017-08-06, 20:26 ]
Mormegil napisał/a:
Mi szkoda punktów nauki
^
Zawsze lecę w główny atrybut i pod główną broń.Davos - 2017-08-06, 19:29
Mormegil napisał/a:
za to przejebałem chyba 10 w ognika, zanim odkryłem, że w opór nieprzydatny xd
Ociechuj Ognik jest jedna z najbardziej bezwartościowych rzeczy w Gothikach także pozdro
A mnie tam zawsze wystarcza PN na zręczność, zwłaszcza że wybijam wszystkie potworki na mapie i robię wszystkie możliwe questy, poza tym dzięki zręczności można zgarnąć naprawdę bardzo dużo doświadczenia za kradzież kieszonkową (nie wspominając o złocie i innych przedmiotach) więc imho to się i tak zwraca.Mackers - 2017-08-06, 19:30 Wydajesz 40 punktów nauki, żeby wbić 1 poziom, no w chuj się opłaca Davos - 2017-08-06, 19:30 A 160 zręczności pozwala na korzystanie ze smoczego łuku, który takiego smoczego zębacza kosi na 2 strzały i dziękuję, dobranoc
[ Dodano: 2017-08-06, 20:31 ]
Mackers napisał/a:
Wydajesz 40 punktów nauki, żeby wbić 1 poziom, no w chuj się opłaca
Czemu niby 40? Kradzież kieszonkowa to 10 PN.Mormegil - 2017-08-06, 19:31 na razie i tak się wstrzymałem i ładuję w czytanie tabliczek od tego maga wodyAntybristler - 2017-08-06, 19:31 A Szpon Beliara nie ma wymagania siły :3Mackers - 2017-08-06, 19:32 Nie opłaca się brać kradzieży, jeśli nie masz zręczności.Davos - 2017-08-06, 19:32 No dlatego warto też ładować w zręczność Mackers - 2017-08-06, 19:32
Mormegil napisał/a:
na razie i tak się wstrzymałem i ładuję w czytanie tabliczek od tego maga wody
Czytaj tabliczki siły i broni dopiero, gdy będziesz potrzebował 5 PN na 1 punkt statystyki.Mormegil - 2017-08-06, 19:33 za późno
[ Dodano: 2017-08-06, 20:33 ]
chyba nie umiem grać w tego gothica xdDavos - 2017-08-06, 19:34 Zręczność pozwala też na używanie na bardzo wczesnym etapie dobrego miecza - rapiera, który wymaga 50 zręczności i zadaje 100 obrażeń, dodatkowo daje 8% bonusu do jednoręcznej broni, a sam mieczyk można łatwo zdobyć już w 1 rozdziale. w 2 rozdziale można go zamienić na miecz mistrzowski - 60 zręczności/120 obrażeń + 10% do jednoręczniaka. I już można tym wykosić większość potworków na mapie.Mormegil - 2017-08-06, 19:35 aż bym zaczął od nowa, gdyby nie to, że mam już 16h :IDavos - 2017-08-06, 19:36 Oczywiście ja mówię o G2NK, gdzie planowanie postaci od początku ma cholernie duże znaczenie i trzeba uważać, żeby nie zużyć bonusów zbyt wcześnie. W jedynce nie ma tych cholernych progów, od których dana umiejętność nagle zaczyna zżerać kupę PN więc nie trzeba się tym tak przejmować Mackers - 2017-08-06, 19:36
Davos napisał/a:
No dlatego warto też ładować w zręczność
IMO tylko, jak grasz łucznikiem albo magiem.
Łucznik ---> wiadomo xd
Mag ---> jesteś za słaby w pierwszych rozdziałach, żeby lecieć tylko w manę i zaklęcia, dlatego można się pokusić o zręczność, żeby nosić ten fajny miecz na tą statystykę.Mormegil - 2017-08-06, 19:36 no ja też
[ Dodano: 2017-08-06, 20:36 ]
i Mackers teżDavos - 2017-08-06, 19:37 Mormegil, spoko, Gothic to jest taka gra, którą trzeba przejść ze 3 razy, żeby odkryć, jak wycisnąć z niej 100% :]