To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org Forum Oficjalne
forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org

Gry - Gothic

widzu - 2017-02-13, 00:06

Ja mam oryginał. :-)

[ Dodano: 2017-02-13, 00:06 ]
Gamebook wszystkie części za 30 zł :ok:

Moris299 - 2017-02-13, 00:08

O 30 za dużo, gra gra ile ma lat? Nie mija jej niedługo ochrona praw autorskich? :rofl:

[ Dodano: 2017-02-13, 00:12 ]
A nie jednak nie. Prawa autorskie wygasają po 70 latach dopiero :(
A kiedyś jeden nauczyciel mi mówił,że po 20 :/
Davos jak to w sumie jest?

widzu - 2017-02-13, 00:14

Moris299, w skład Gamebooka wchodzi Gothic (2001), Gothic II (2002) z dodatkiem Noc Kruka (2003) oraz Gothic 3 (2008) z dodatkiem samodzielnym Zmierzch Bogów (2008).


Także 30 zł za 4,5 gry to niedużo, moim zdaniem.

[ Dodano: 2017-02-13, 00:15 ]
Moris299, jedynka nie jest nawet pełnoletnia. :P

Davos - 2017-02-13, 18:15

Moris299 napisał/a:
O 30 za dużo, gra gra ile ma lat? Nie mija jej niedługo ochrona praw autorskich? :rofl:

[ Dodano: 2017-02-13, 00:12 ]
A nie jednak nie. Prawa autorskie wygasają po 70 latach dopiero :(
A kiedyś jeden nauczyciel mi mówił,że po 20 :/
Davos jak to w sumie jest?


Z grami jest tak samo jak z muzyką - prawa autorskie wygasają 70 lat od śmierci twórcy, a w przypadku utworu (gry), do którego prawa autorskie przysługują innej osobie niż autor (np. producentowi), prawa autorskie wygasają po upływie 70 lat od rozpowszechnienia utworu. Gothic 2 NK został wydany w 2003 więc prawa do niego wygasną w 2073 roku i wtedy będziesz mógł go legalnie ściągnąć :PP

Mackers - 2017-02-13, 18:17

To może jednak warto poczekać?
Moris299 - 2017-02-13, 19:11

Davos napisał/a:
70 lat

okłamali mnie i żyłem cały czas w złudnej świadomości, że niedługo będą legalne gry z lat 90 ;_;

SlownikOrtograficzny - 2017-02-13, 21:27

Toć parowe klucze do wszystkich części są co chwila po 15 CBLN na wyprzedażach, lelz.
Jak można piracić Gotika...

Davos - 2017-02-13, 21:28

Oczywiście twórcy mogą sami z siebie udostępniać za darmo swoje dzieła i niektórzy tak robią bo po iluś latach i tak już na tym majątku nie zrobią (przynajmniej jeśli chodzi o gry). Możliwe, że Gothiki 1 i 2NK też za jakiś czas będą legalnie do ściągnięcia za darmo.
krojechleb - 2017-02-13, 22:42

Moris 3 dyszki to żaden piniądz za Gothica. No chyba że nie lubisz rpgów

[ Dodano: 2017-02-15, 21:44 ]
w Gothic 2 NK jak zostanę czeladnikiem w Korinis to będę mógł później dołączyć do najemników czy muszę od razu u nich zaczynać???

[ Dodano: 2017-02-15, 21:48 ]
Już znalazłem odpowiedź ;)

Marcin55522 - 2017-02-15, 22:12

widzisz forum zawsze pomocne ;)
Davos - 2017-02-15, 23:35

Bycie czeladnikiem oznacza zostanie obywatelem Khorinis, co daje wstęp do górnego miasta (ale nie do samego ratusza, gdzie siedzi lord Hagen). I jest to niezależne od przynależności do najemników/strażników/magów, dlatego warto zawsze w miarę szybko zostać czeladnikiem u jednego z mistrzów bo daje to doświadczenie i bonusy :] Ja akurat najbardziej polecam Bospera, niektórzy wolą Harada, ale na pewno najmniej opłacalne jest terminowanie u Constantina, bo ciemne grzyby, które on skupuje, przydają się potem do zwiększenia many (50 zjedzonych grzybów zwiększa na stałe manę o 5).

[ Dodano: 2017-02-15, 23:47 ]
Tak w ogóle, ostatnio padła strona forum.gothic.phx.pl/ :/ Już wcześniej były z nią problemy i nie zawsze dawało się tam wejść, ale jakiś czas temu strona padła na amen, a wraz z nią całe forum :/ Wielka szkoda, bo było tam naprawdę mnóstwo przydatnych tematów, w tym m.in. taki, w którym jeden gość zrobił listę wszystkich bonusów, jakie można znaleźć w G2NK. Często z tego korzystałem przy planowaniu postaci i teraz żałuję, że nigdzie sobie tego nie zapisałem :/ Dobrze chociaż, że mam zapisane mapy z położeniem kamiennych tabliczek i roślin zwiększających współczynniki na stałe.
Ale i tak szkoda tego forum :/ Dowiedziałem się z niego sporo o Gothikach i poznałem kilka przydatnych tricków. Sama strona gothic.phx.pl też była bardzo fajna.

krojechleb - 2017-02-15, 23:48

ok dzięki :) też właśnie u bospera zostałem a dalej to już daję radę:) jak nie będę czegoś wiedział ja ani google to będę pytał tutaj:)
Davos - 2017-02-15, 23:56

Pytaj, od tego jest ten temat :) Żałuję, że sam nie mam teraz za dużo czasu na granie, bo naszła mnie ostatnio straszna chęć właśnie na Noc Kruka. Ale w kwietniu powinienem mieć więcej czasu i wtedy się za NK zabiorę :)
Marcin55522 - 2017-02-16, 06:49

Przecie mi ta strona razem z forum działa co podałeś gothic.phx.pl
Davos - 2017-02-16, 12:12

Dafuq? Sprawdziłem przed chwilą i u mnie nie działa :|
Komuś jeszcze otwiera się ta strona albo forum?

KicerK - 2017-02-16, 12:14

mi działa
Mańka - 2017-02-16, 12:34

Davosa zbanowali :haha:
Davos - 2017-02-16, 13:15

No na pewno zbanowali, skoro od dawna się tam nie logowałem, przeglądając to forum zawsze z gościa :PP

Ej, a jakich przeglądarek używacie? Moglibyście wejść na to forum, przejść do podforum "Gothic2NK", dalej do działu "Porady/tricki" i przekleić tu pierwszego posta z tematu "Spis stałych bonusów"? Temat jest przyklejony.
O ile naprawdę Wam działa to forum :hm?:

widzu - 2017-02-16, 13:19

Jako, że przyklejony temat pt. "Spis stałych bonusów" zawiera mnóstwo błędów i jest ogólnie nieskończony, pozwoliłem sobie w takim razie wykorzystać Jego większą część i go nie co uaktualnić dla dobra wszystkich:

1. Szczaw Królewski
Cytat:
11 rośnie w Khorinis (mapa)
2 rosną w Jarkendarze (mapa)
1 dostajemy od Maga Wody, Vatrasa za przekazanie wiadomości Magowi Ognia, Isgarothowi (do wyboru mamy jeszcze bryłkę rudy lub pierścień +3 do zręczności)
3 sprzedaje Sagitta (1 w II rozdziale, 1 w IV rozdziale i 1 w V rozdziale) (źródło)
4 sprzedaje Constantino (1 w III rozdziale, 1 w IV rozdziale i 2 w V rozdziale) - sprzedaje on również wszystkie zioła, które mu przyniesiemy, aby zostać Jego czeladnikiem (źródło)
1 sprzedaje Lutero w V rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Milten na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)
2 sprzedaje Vatras na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)


Przed wypłynięciem na Dwór Irdorath mamy do dyspozycji 22 Szczawie Królewskie, natomiast po wypłynięciu na Dwór Irdorath mamy możliwość poszerzyć Naszą kolekcję o kolejne 3 Szczawie Królewskie.


2. Siła

Cytat:
Smocze Korzenie - 13 siły:

9 rośnie w Khorinis (mapa)
1 rośnie na Dworze Irdorath
1 sprzedaje Sagitta w III rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Constantino w V rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Milten na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)


Gulasz Thekli - 5 siły (Strażnicy Miejscy mają 4):

1 gdy przyłączymy się do Magów Ognia lub Najemników
1 gdy przyniesiemy dla Niej paczkę ziół od Sagitty
1 gdy pobijemy Bullka
1 gdy uwolnimy Benneta
1 gdy pokonamy smoki w Górniczej Dolinie


Jabłka - 4 siły:

51 możemy kupić (sprzedawcy)
49 możemy znaleźć - przy bardzo dokładnej eksploracji całego świata tylko tyle udało mi się nazbierać (pojawiają się losowo w ekwipunku niektórych NPC i często mają je bandyci)


Kamienne tablice siły - 22 siły:

2 tablice +2 do siły oraz 1 tablica +4 do siły w Khorinis (mapa)
1 tablica +2 do siły oraz 2 tablice +6 do siły w Jarkendarze (mapa)


Łzy Innosa - 5 siły (tylko dla Magów Ognia):

W V rozdziale znajdujemy Łzy w sekretnej komnacie w podziemiach Klasztoru (Paladyn może ich użyć tylko do ponownej konsekracji miecza, a dla Łowcy Smoków są one całkowicie bezużyteczne)


Kaplica Innosa - 10 siły (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):

Składając przy kaplicy ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:

Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności

UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.


Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień


Eliksir siły - 15 siły (5 eliksirów)/39 siły (13 eliksirów):

1 sprzedaje Zuris w II rozdziale (źródło)
1 jako nagroda od Maga Ognia, Neorasa za przyniesienie smoczego jaja (do wyboru mamy jeszcze złoto lub ?pierścień?)
1 jako nagroda od Paladyna Orika w Górniczej Dolinie za zabicie Hosh-Paka (do wyboru mamy jeszcze 3 eliksiry lecznicze, 3 eliksiry many i eliksir zręczności)
1 w magazynie na statku Paladynów (tylko przed wypłynięciem na Dwór Irdorath, po wypłynięciu przeistacza się ona w eliksir zręczności)
1 w jednym z pomieszczeń w komnacie Czarnego Maga
13 własnej roboty (mamy do dyspozycji 13 Smoczych Korzeni co Nam da 39 siły)


Ognisty gulasz - 1 siła:

Dostaniemy go, gdy przyniesiemy przepis na Młot Lou dla Snafa (znajduje się on w obozie bandytów w Jarkendarze)


Parujący gulasz - 1 siła:

Kopacz gotujący zupę przed karczmą Snafa poczęstuje nas gulaszem gdy z Nim porozmawiamy


Bonus od Erola - 1 siła:

Gdy damy 3 stare kamienne tablice dla Erola (kupiec, który walczył z bandytami pod mostem między miastem a tawerną) i zajdziemy do Niego do domu, po zapytaniu o naukę o sile, da Nam wskazówkę, która zwiększy Naszą siłę o 1 (możemy odłożyć sobie ten bonus na później poprostu nie pytając go o zwiększenie Naszej siły lub przynieść mu tablice później)


Embarla Firgasto - 15 siły lub zręczności:

Na Dworze Irdorath znajdziemy recepturę, a przy Ognistym Smoku (też na Dworze Irdorath) znajdziemy jaja potrzebne do eliksiru (podnosi o 15 Nasz najwyższy współczynnik [siła lub zręczność])
W przypadku Łowcy Smoków możemy uwarzyć 2 takie mikstury dzięki jajom znalezionym jeszcze w jaskiniach Khorinis co nam daje w sumie 30 siły lub zręczności


Razem mamy:
- 86 dodatkowej siły jako Paladyn (112 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 92 dodatkowej siły jako Mag Ognia (118 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 102 dodatkowej siły jako Łowca Smoków (128 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)


3. Zręczność

Cytat:
Goblinie Jagody - 17 zręczność:

12 rośnie w Khorinis (mapa)
2 rosną w Górniczej Dolinie (mapa)
3 sprzedaje Constantino (1 w III rozdziale i 2 w IV rozdziale) (źródło)


Kamienne tablice zręczności - 24 zręczności:

1 tablica +2 do zręczności oraz 1 tablica +4 do zręczności w Khorinis (mapa)
3 tablice +2 do zręczności oraz 1 tablica +6 do zręczności w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do zręczności oraz 1 tablica +4 do zręczności w Górniczej Dolinie (mapa)


Łzy Innosa - 5 zręczności (tylko dla Magów Ognia):

W V rozdziale znajdujemy Łzy w sekretnej komnacie w podziemiach Klasztoru (Paladyn może ich użyć tylko do ponownej konsekracji miecza, a dla Łowcy Smoków są one kompletnie bezużyteczne)


Kaplica Innosa - 10 zręczności (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):

Składając ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie przy kaplicy, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:

Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności

UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.


Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień


Eliksir zręczności - 18 zręczności (6 eliksirów)/51 zręczności (13 eliksirów):

1 w skrzyni mistrza złodziei w kanałach Khorinis
1 znajduje się w jaskini polnych bestii na farmie Onara
1 znajduje się nieopodal bandytów z informacjami o dostawie broni od Fernanda za farmą Sekobą (aby się tam dostać trzeba wejść na namiot bandytów; jest tam położona kłoda po której można się dostać na półkę skalną, na której oprócz mikstury zręczności znajdziemy jeszcze łuk i zwój czaru Deszcz Ognia)
1 sprzedaje Salandril w III rozdziale (źródło)
1 jako nagroda od Paladyna Orika w Górniczej Dolinie za zabicie Hosh-Paka (do wyboru mamy jeszcze 3 eliksiry lecznicze, 3 eliksiry many i eliksir siły)
1 w magazynie na statku Paladynów (tylko po wypłynięciu, o ile nie weźmiemy eliksiru siły przed wypłynięciem)
17 własnej roboty (mamy do dyspozycji 17 goblinich jagód co Nam da 51 zręczności)


Embarla Firgasto - 15 siły lub zręczności:

Na Dworze Irdorath znajdziemy recepturę, a przy Ognistym Smoku (też na Dworze Irdorath) znajdziemy jaja potrzebne do eliksiru (podnosi o 15 Nasz najwyższy współczynnik [siła lub zręczność])
W przypadku Łowcy Smoków możemy uwarzyć 2 takie mikstury dzięki jajom znalezionym jeszcze w jaskiniach Khorinis co nam daje w sumie 30 siły lub zręczności


Pokazanie złodziejskiego gestu Rengaru - 1 zręczności:

Żeby zdobyć ten punkt nie możemy wydać Rengaru i musimy dołączyć do Gildii Złodziei


Razem mamy:
- 85 dodatkowej zręczności jako Paladyn (119 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)
- 90 dodatkowej zręczności jako Mag Ognia (124 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)
- 100 dodatkowej zręczności jako Łowca Smoków (134 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)


4. Mana

Cytat:
Kamienne tablice many - 42 many:

5 tablic +2 do many, 2 tablice +4 do many oraz 2 tablice +6 do many w Khorinis (mapa)
1 tablica +2 do many oraz 1 tablica +6 do many w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +4 do many w Górniczej Dolinie (mapa)


Specjalne Piwo Coragona - 2 many:

1 dostajemy gdy oddamy mu skradzione srebra
1 dostajemy gdy oddamy mu Ksiegę Rachunkową Lehmara


Kaplica Innosa - 20 many (nie dotyczy Najemnika/Łowcy Smoków):

Składając ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie przy kaplicy, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:

Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności

UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.


Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień


Eliksir ducha - 25 many (5 eliksirów) (Mag Ognia ma 6):

1 w naszym pokoju w Klasztorze na łóżku gdy zostaniemy Magiem Ognia (tylko dla Magów Ognia)
1 w ekwipunku Maga Ognia, Miltena w II rozdziale w Górniczej Dolinie (kradzież kieszonkowa, wymaga 80 zręczności)
1 w kamiennym kręgu w Górniczej Dolinie
2 sprzedaje Zuris (1 w III rozdziale, 1 w IV rozdziale) (źródło)
1 na Dworze Irdorath (w jednej z cel więziennych)
25 własnej roboty (mamy do dyspozycji więcej niż 25 ognistych korzeni, ale w ilości ograniczają Nas Szczawie Królewskie których jest 25 co nam da 125 many)


Ciemne Grzyby - 50 many (504 ciemnych grzybów):

173 w Khorinis z czego 11 możemy kupić, Jora sprzedaje 3 w I rozdziale, Constantino sprzedaje 8 (5 w II rozdziale i 3 w III rozdziale)
256 w Jarkendarze z czego 6 jest w jednej ze skrzyń w obozie bandytów
75 w Górniczej Dolinie
Znalezienie takiej ilości grzybów jest bardzo trudne. Wymagania to dokładna eksploracja i dobra spostrzegawczość, nieraz wracając w niektóre miejsca zdarzyło mi się, że znalazłem jeszcze jednego grzyba


Esencja ducha - 3 many (1 eliksir):

1 eliksir (jeden na całą grę) znajdziemy w Bibliotece Uczonych w Jarkendarze


Młot Lou - 1 many:

Przepis znajdziemy w pokoju Lou w obozie bandytów w Jarkendarze
Tylko pierwszy raz da nam bonus do many


Stara kamienna tablica - 28 many gdy nie oddamy 3 starych kamiennych tablic Erolowi, aby zdobyć punkt siły, kupić eliksiry życia i amulet siły +10, gdy oddamy pierścień Morganowi i damy ubranie Eremicie:

12 w Khorinis z czego 3 możemy oddać Erolowi (mapa)
14 w Jarkendarze z czego 2 dostajemy w nagrodę (1 od Morgana za przyniesienie mu Jego pierścienia, 1 od Eremity za danie mu ubrania) (mapa)
2 w Górniczej Dolinie (mapa)


Boska Moc Gwiazd - 2 many:

Książkę i tak kupujemy dla Hyglasa (Mag Ognia w Bibliotece Klasztoru), więc warto ją przeczytać (źródło)


Bonus od Darona - 2 many (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):

Za złożenie 20 ofiar po 50 sztuk złota
Łączne bonusy:

całkowite uleczenie
2 many
85 punktów trafień
50 doświadczenia
1 punkt nauki

UWAGA: Nowicjusz/Mag Ognia może dostać wszystkie bonusy, są to: całkowite uleczenie, 2 many, 85 punktów trafień, 50 doświadczenia i 1 punkt nauki, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do tejże gildii


Bonus od Vatrasa za pokonanie Kruka - 3 many:

Gdy pokonamy Kruka i pójdziemy do Vatras to obdaruje Nas 3 punktami many


Razem mamy:
- 178 dodatkowej many jako Paladyn (303 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 183 dodatkowej many jako Mag Ognia (308 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 178 dodatkowej many jako Łowca Smoków (303 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)


5. Punkty Trafień

Cytat:
Kamienne tablice życia - 195 punktów trafień:

7 tablic +5 do punktów trafień, 3 tablice +10 do punktów trafień oraz 4 tablice +15 do punktów trafień w Khorinis (mapa)
1 tablica +10 do punktów trafień oraz 3 tablice +15 do punktów trafień w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +5 do punktów trafień oraz 1 tablica +10 do punktów trafień w Górniczej Dolinie (mapa) UWAGA! 2 kamiennych tablic życia +5 do punktów trafień nie ma w Górniczej Dolinie


Specjalne Piwo Coragona - 6 punktów trafień:

3 dostajemy gdy oddamy mu skradzione srebra
3 dostajemy gdy oddamy mu Ksiegę Rachunkową Lehmara


Eliksir życia - 100 punktów trafień (5 eliksirów)/500 punktów trafień (25 eliksirów):

1 sprzedaje Erol w I rozdziale po oddaniu mu 3 starych kamiennych tablic (źródło)
1 w Jarkendarze zakopany w jaskini obok obozowiska Magów Wody
1 sprzedaje Zuris w V rozdziale (źródło)
2 na Dworze Irdorath (w jednej z cel więziennych)
25 własnej roboty (mamy do dyspozycji więcej niż 25 korzeni leczniczych, ale w ilości ograniczają Nas Szczawie Królewskie których jest 25 co nam da 500 punktów trafień)


Ognisty gulasz - 5 punktów trafień:

Dostaniemy go, gdy przyniesiemy przepis na Młot Lou dla Snafa (znajduje się on w obozie bandytów w Jarkendarze)


Bonus od Darona - 85 punktów trafień (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):

Za złożenie 20 ofiar po 50 sztuk złota
Łączne bonusy:

całkowite uleczenie
2 many
85 punktów trafień
50 doświadczenia
1 punkt nauki

UWAGA: Nowicjusz/Mag Ognia może dostać wszystkie bonusy, są to: całkowite uleczenie, 2 many, 85 punktów trafień, 50 doświadczenia i 1 punkt nauki, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do tejże gildii


Razem mamy:
- 391 dodatkowych punktów trafień dla każdej gildii (891 gdy z Korzeni Leczniczych zrobimy mikstury)


6. Walka

Cytat:
a) Broń 1-ręczna:

Kamienne tablice broni 1-ręcznej - 24%:

2 tablice +2 do broni 1-ręcznej oraz 2 tablice +4 do broni 1-ręcznej w Khorinis (mapa)
2 tablice +2 do broni 1-ręcznej oraz 1 tablica +6 do broni 1-ręcznej w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do broni 1-ręcznej w Górniczej Dolinie (mapa)


Kunszt Obrony Południowców - 5%:

1 sprzedaje Lutero w 2 rozdziale (źródło)


Bonus od Wulfgara - 2%:

za przyjście do Wulfgara pomiędzy 5 a 7 rano


Razem mamy:
- 31% dodatkowej obsługi broni 1-ręcznej dla każdej gildii


b) Broń 2-ręczna:

Kamienne tablice broni 2-ręcznej - 20%:

1 tablica +2 do broni 2-ręcznej oraz 1 tablica +4 do broni 2-ręcznej w Khorinis (mapa)
2 tablice +2 do broni 2-ręcznej, 1 tablica +4 do broni 2-ręcznej oraz 1 tablica +6 do broni 2-ręcznej w Jarkendarze (mapa)


Bloki Dwuręczne - 5%:

1 sprzedaje Lutero w II rozdziale (źródło)


Bonus od Sergia - 2% (tylko dla Magów Ognia):

Za złożenie modlitwy za Paladynów przebywających w zamku w Górniczej Dolinie


Razem mamy:
- 25% dodatkowej obsługi broni 2-ręcznej jako Paladyn i Łowca Smoków
- 27% dodatkowej obsługi broni 2-ręcznej jako Mag Ognia


c) Łuk:

Kamienne tablice łuku - 30%:

2 tablice +2 do łuku oraz 3 tabliczki +4 do łuku w Khorinis (mapa)
1 tablica +6 do łuku w Jarkendarze (mapa)
2 tablice +2 do łuku oraz 1 tablica +4 do łuku w Górniczej Dolinie (mapa)


Razem mamy:
- 30% dodatkowej obsługi łuku dla każdej gildii


d) Kusza:

Kamienne tablice kuszy - 20%:

2 tablice +2 do kuszy oraz 1 tablica +4 do kuszy w Khorinis (mapa)
1 tablica +6 do kuszy w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do kuszy oraz 1 tablica +4 do kuszy w Górniczej Dolinie (mapa)


Razem mamy:
- 20% dodatkowej obsługi kuszy dla każdej gildii


Ten spis nie uwzględnia:
- większej ilości siły (Jabłka mogą się pojawiać losowo u powalanych bandytów w obozie bandytów w Jarkendarze, kolejny raz przypominam, że grałem na 100% i znalazłem równe 100 jabłek co daje nam 4 siły)
- większej ilości zręczności (Goblinie Jagody mogą się pojawiać losowo u powalanych Rycerzy)
- większej ilości many (Ciemnych Grzybów znalazłem 504, kilka źródeł mówi o 553, ale wydaje mi się, że jest to poprostu kilkakrotnie skopiowany błąd [w jednym ze źródeł w Górniczej Dolinie można znaleźć niby 128, a na mapie jest zaznaczonych zaledwie 81])
- większej ilości punktów trafień (Bonus od Kaplicy Innosa nie jest uwzględniany, ponieważ jest on nie policzalny ze względu na złoto)

Davos - 2017-02-16, 13:27

Dzięki, Wodzu :piwo:

Tylko czemu kurde Wam działa ta strona, a mi nie :??:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group