To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org Forum Oficjalne
forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org

Gry - Gothic

V - r - 2016-09-23, 21:08

Przemyślałem to z pomocą kolegi i doszliśmy do wniosku, że przecież orkowie-ożywieńcy raczej nie dysponują zdolnością myślenia. Zostali "zaprogramowani" przez Śniącego do jednego zadania - mianowicie niedopuszczenia nikogo przed Jego oblicze ergo obudzenia go. Cor Kalom został przepuszczony, bo Śniący tak kazał, ale to nie znaczy, że szamani wiedzieli o jego (Śniącego) planie i dalej chronili go przed przebudzeniem.
widzu - 2016-09-23, 21:14

No i może być tak.
Davos - 2016-09-23, 21:16

Yep, to bardzo sensowne wytłumaczenie. W końcu szamani-ożywieńcy to ostatecznie tylko "gnijące ochłapy" :PP

Ale ciekawe swoją drogą, jak Kalom i jego ekipa przedostali się do Śniącego. No bo szamani ich mogli przepuścić, ale co np. z takimi najzwyklejszymi szkieletami, które atakują wszystkich jak leci? W świątyni Śniącego było ich mnóstwo więc trudno by było przejść obok nich niezauważonym. A wcześniej przecież było jeszcze obozowisko orków, których w tamtym miejscu stacjonowało od cholery. Na nich też Kalom/Śniący wpłynęli za pomocą magii?

I czemu właściwie ostatni szaman nie atakuje Beziego? Skoro nie chce go przepuścić to powinien robić wszystko, żeby go zatrzymać. A teoretycznie można po rozmowie z tym szamanem nie atakować go tylko iść dalej i wtedy szaman nie sprawia żadnych problemów.

V - r - 2016-09-23, 21:22

Pewnie nie ma w tym filozofii i jest to tylko błąd gry. Myślę, że to dlatego, że ma jedynie runę "tchnienie śmierci" i jest zaprogramowany, by użyć jej po pierwszej rozmowie.
Davos - 2016-09-23, 21:29

Ale on jej używa dopiero, gdy go zaatakujemy. Po rozmowie, jeśli nie zaczniemy go atakować, szaman sobie odchodzi i tyle :P


Tak btw: Wiecie, że Śniącego da się zabić? Nie wygnać, a zabić. Widziałem kiedyś na YT filmik, na którym koleś to zrobił - wspiął się na jakąś platformę nad Śniącym, a potem na niego skoczył i zadał cios z góry mieczem. Tyle, że wcześniej "podrasował" w marvin mode sam miecz, żeby miał ok. 800 obrażeń i pokonał osłonę Śniącego. Za zabicie zgarnął 10000 PD.

Nie mogę tego teraz znaleźć, ale tutaj jest filmik, jak koleś załatwił Śniącego za pomocą jakiegoś artefaktu z modu Mroczne Tajemnice: https://www.youtube.com/watch?v=_I_vA6JVBzA

V - r - 2016-09-23, 21:37

Davos napisał/a:
Ale on jej używa dopiero, gdy go zaatakujemy. Po rozmowie, jeśli nie zaczniemy go atakować, szaman sobie odchodzi i tyle :P


On używa tego po tym, gdy walnie się go kilka razy i Bezi stwierdza, że taką wykałaczką nic nie zdziała. W tym momencie trzeba spierdalać, bo szaman rzuca wielką czarną chmurę.

Davos napisał/a:
Tak btw: Wiecie, że Śniącego da się zabić? Nie wygnać, a zabić.


Tak, wiem, dzisiaj nawet to zrobiłem, gdy się bawiłem.

Davos napisał/a:
Mroczne Tajemnice


Nie rozmawiajmy o tej abominacji.

Davos - 2016-09-23, 21:44

V - r napisał/a:
On używa tego po tym, gdy walnie się go kilka razy i Bezi stwierdza, że taką wykałaczką nic nie zdziała. W tym momencie trzeba spierdalać, bo szaman rzuca wielką czarną chmurę.


No właśnie. Czyli można go nie atakować i teoretycznie iść prosto do Śniącego, a szaman nam w tym nie przeszkodzi. A niby miał robić wszystko, żeby nie dopuszczać nikogo do Śniącego.

V - r - 2016-09-23, 21:53

Ach, to masz na myśli. No ale nic nie zrobisz, bo nie będziesz miał wszystkich mieczy.

[ Dodano: 2016-09-26, 23:18 ]
Coś mi się psuje, bo jak chcę tego posłuchać
https://www.youtube.com/watch?v=zXoW3peKnRA
to mi się Gothic ciągle odpala :\

SlownikOrtograficzny - 2016-09-26, 22:41

To są te ukryte linie dialogowe?
Mackers - 2016-09-26, 22:46

To chyba machinima z sklejonych tekstów Beziego.
Davos - 2016-09-26, 23:01

SlownikOrtograficzny napisał/a:
To są te ukryte linie dialogowe?


To są dialogi z dodatku do jedynki. Od razu widać, że nie grałeś!


A ukryty dialog masz tu: https://www.youtube.com/w...=youtu.be&t=21s
Uaktywnia się, gdy dotrzesz do samochodu ukrytego na skałach kanionu w Jarkendarze.

V - r - 2016-09-26, 23:02

Davos napisał/a:
Uaktywnia się, gdy dotrzesz do samochodu ukrytego na skałach kanionu w Jarkendarze.


Bzdura, najpierw musisz mieć kluczyki do niego.

Davos - 2016-09-26, 23:37

Odsłuchałem sobie ten wywiad i tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że Jacek Mikołajczak to jest przegość! :) Chciałbym go kiedyś poznać na żywo i usłyszeć, jak mówi: "Pokaż mi swoje towary" :D Albo: "Powiedz no, czy to coś z przodu twojej głowy to twarz, czy dupa?".
Chyba zszedłbym ze śmiechu :D


Swoją drogą bawi mnie bardzo, że gdy tylko pojawia się cokolwiek związanego z Mikołajczakiem to ludzie od razu zaczynają sypać tekstami Bezimiennego. Np. w komentarzach pod tym wywiadem autor zapytał ludzi, czy chcą więcej filmików z Jackiem Mikołajczakiem, na co ktoś odpisał: "Chyba zaraz przywalę ci w mordę" :D
Na filmwebie jest to samo: http://www.filmweb.pl/per...upa+%22-2294616

[ Dodano: 2016-09-27, 00:45 ]




:haha:

V - r - 2016-09-26, 23:48

Brzydzi mnie trochę robienie z kogoś aktora jednej roli.
widzu - 2016-09-27, 00:00

Z innej beczki:

https://www.youtube.com/watch?v=BDaMJ0sk684

V - r - 2016-09-27, 00:02

Stary dobry Moooras.

[ Dodano: 2016-09-27, 01:03 ]
Ale to raczej do humoru.

Davos - 2016-09-27, 12:56

V - r napisał/a:
Brzydzi mnie trochę robienie z kogoś aktora jednej roli.


Tyle, że Jacek Mikołajczak to akurat taki aktor, który bardzo dużo dubbinguje, za to rzadko pojawia się na ekranie, a jeśli już, to głównie w serialach. Nic dziwnego, że ogromna liczba ludzi kojarzy go głównie z Gothica. Zresztą on sam mówił w wywiadzie, że cieszą go te wszystkie komentarze nt Bezimiennego wypisywane w necie bo widać, że ludzie doceniają jego pracę.



widzu napisał/a:
Z innej beczki:

https://www.youtube.com/watch?v=BDaMJ0sk684


:D

V - r - 2016-09-27, 13:03

Taka ciekawostka - znam ludzi, którzy robią bardzo dobrego moda do dwójeczki, chyba pierwszego w pełni przemyślanego, i mają zamiar zatrudnić Mikołajczaka do zrobienia dubbingu dla Beziego. Żaden polski moderski team na to jeszcze nie wpadł i nie ma takiego zaplecza finansowego. Nie mogę się doczekać :>
Davos - 2016-09-27, 13:26

Wow, to może być niezłe! :)

Szkoda trochę, że ktoś nie zrobił czegoś podobnego z jedynką. Zawsze mi brakowało dodatku do tej części, a mody bez Mikołajczaka to jednak nie to samo...

V - r - 2016-09-27, 13:44

Jedyny naprawdę dobry mod do jedynki to Edycja Rozszerzona, ale to chyba rosyjski mod. (choć wersja po polsku jest)

[ Dodano: 2016-09-27, 15:48 ]
Cytat:
Poznajecie tego koleżke? To jest ork Nemrok z Geldern, pułkownik dowódcy Groka. Jednak ciekawostką jest że słowo "Nemrok" wystepowało już na kartach trylogii, a konkretnie w pierwszej cześci. Gdy wyciągaliśmy broń, orkowie mówili "Nemrok ka Varrok". Dzięki nazwom broni jesteśmy w stanie ustalić że Varrok znaczy broń lub miecz. W związku z tym wszystko wskazuje na to że Nemrok oznacza "Schowaj".

Która matka daje kurwa swojemu dziecku na imie "Schowaj"? xD




[ Dodano: 2016-10-01, 01:07 ]
Cytat:
>bądź Cor Angarem
>miej runę teleportacji
>wyślij Beziego na Cmentarzysko Orków
>kiedy Cię nie było, Y'Berionowi się pogorszyło xD
>zachrzaniaj po rośliny uzdrawiające
>lol nie zdążyłeś, Jaśnie Oświecony nie żyje kek
>a teraz masz tu runę, która pozwoli Ci natychmiast się do nas teleportować XDDDDD


Nie daję do humoru, bo to czysta absurdalna prawda :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group