To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org Forum Oficjalne
forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org

Gry - Realia gier Free to Play

macbed - 2015-08-19, 17:55


No niby jest WarThunder, ale kompletnie nie wiem z czym to się je... Grał ktoś?

CS i Starcraft wymagają wielu miesięcy maniaczenia, żeby osiągać dobre wyniki... Nie, dzięki :/

"Gry" są w dziale "Co polecamy?". Nie pasuje.

Mistress9 - 2015-08-19, 18:36

macbed napisał/a:

Jeśli idzie Ci dobrze - Twoim przeciwnikiem jest coraz więcej pro graczy, żebyś przegrała, bo szanse muszą być równe.
Jeśli jesteś bezużyteczna w bitwie - Twoim przeciwnikiem stają się inne nooby, żebyś nie stwierdziła "nie ogarniam tego, nie będę grać".

Zero miejsca na wykorzystanie umiejętności.


Nie czaję co w tym złego. No jak jesteś noobem to chyba lepiej, żeby dobrało Cię z innymi na podobnym poziomie? Co to za przyjemność z grania na 1 lvl przeciwko komuś na np 30 lvl? :roll: Jak na moje to trochę naciągane. Też mam czasem taką, hmm, serię w LoL, że ciągle dostaję wpierdol - mam zły dzień, ktoś jest lepszy, lagi, cokolwiek. Ale poziom ma każdy ten sam, w sensie dywizja/lvl podobny więc pozostaje Ci skill.

Mackers - 2015-08-19, 18:38

macbed napisał/a:

A czy jeśli grasz zajebiście w LoL-a to osiągasz win ratio na poziomie ponad 70? Inaczej - czy masz realny wpływ na wynik losowej bitwy?

Żebyś wiedział ile razy wygrywałem grę tylko dlatego, że się mocno nafeedowałem.
Ja co prawda nie osiągnąłem takiego win ratio nigdy, ale zdołałem wbić tego cholernego diamenta. 1 troll może ci przegrać grę, ale im wyżej się wbijasz tym mniejsze szanse na to, że natrafisz na nieogarniętego gracza (przynajmniej w teorii, bo w praktyce profesjonaliści boostują czasem konta za kasę, ale to już inny temat).

[ Dodano: 2015-08-19, 19:38 ]
Tak, zmarnowałem 3000 posta na to.

Barbra - 2015-08-19, 18:42

najlepiej żeby gry były darmowe i bez opłat w grze i bez reklam

jak można spędzić wiele godzin na tworzeniu gry i chcieć za to hajs

Mackers - 2015-08-19, 18:44

Barbra napisał/a:
najlepiej żeby gry były darmowe i bez opłat w grze i bez reklam

jak można spędzić wiele godzin na tworzeniu gry i chcieć za to hajs

^ this. Każdy powinien mieć dostęp do podstawowych potrzeb, w tym jedzenia, picia i grania za darmo.

[ Dodano: 2015-08-19, 19:44 ]
:troll:

V - r - 2015-08-19, 18:44

Oj, Barbra, jak Ty coś pierdolniesz :haha:
Davos - 2015-08-19, 18:49

Mnie jakoś gry multi nigdy nie pociągały, a jedynym wyjątkiem była Ultima Online, w którą grałem lata temu. Na szczęście wtedy jeszcze nikomu nie śniło się wprowadzanie płatnych itemów, goldów i i tym podobnych pierdół, które drenują kieszeń graczy :]
Love178 - 2015-08-19, 18:50

KicerK napisał/a:
Jedyne rozwiązanie to zrobić grę podobną do WoTa ale inną która nie będzie miała tych niedogodności a potem trzepiesz ostry hajs jako właściciel jednej z najlepszych gier f2p B-)

Ja uważam, że rozwiązanie Kicerka jest najprostsze, zróbmy to

V - r - 2015-08-19, 18:51

love178 napisał/a:
KicerK napisał/a:
Jedyne rozwiązanie to zrobić grę podobną do WoTa ale inną która nie będzie miała tych niedogodności a potem trzepiesz ostry hajs jako właściciel jednej z najlepszych gier f2p B-)

Ja uważam, że rozwiązanie Kicerka jest najprostsze, zróbmy to


Okiej, mogę podkładać głos czołgom.

Mackers - 2015-08-19, 18:53

Mogę robić za Szarika w czołgach.
Moris299 - 2015-08-19, 19:00

Barbra napisał/a:
najlepiej żeby gry były darmowe i bez opłat w grze i bez reklam

jak można spędzić wiele godzin na tworzeniu gry i chcieć za to hajs

tylko jest różnica między spokojnym pobieraniem opłat tak jak np we wspomnianym wcześniej TF2 (gdzie płacenie nie daje żadnej przewagi) a WoTem gdzie po pierwsze płacenie za premium itp daje ci ogromną przewagę + do tego studio stosuje specjalne sztuczki w których nie liczy się gracz a kasa i to jest nie fair.
Dodam jeszcze, że czysty zysk dla firmy miesięcznie jest liczony w milionach.
Czysty - a praktycznie to zarabiają kilkadziesiąt milionów ale wiadomo - pracownicy, podatki i inne różnorakie wydatki.

macbed - 2015-08-19, 19:01


Już pomijając premium - znajomi mają dziesiątki tysięcy bitew, ponadprzeciętne wyniki, a win ratio poniżej 48%. O to mie się rozchodzi, tak nie powinno być :< Może to rzeczywiście tylko WoT...

Przykład - Osman84
http://pl.wot-life.com/EU/player/Osman84-502541556

[ Dodano: 2015-08-19, 20:02 ]
2666 post dedykuję Eddiemu

Moris299 - 2015-08-19, 19:03

no tak każdy ma pewnie winratio poniżej 50? :D
macbed - 2015-08-19, 19:06


A sam sobie zobacz...
http://pl.wot-life.com/eu/clan/-BPL--500027152/

Zaknafein - 2015-08-19, 19:07

macbed napisał/a:
Już pomijając premium - znajomi mają dziesiątki tysięcy bitew, ponadprzeciętne wyniki, a win ratio poniżej 47%. O to mie się rozchodzi, tak nie powinno być :< Może to rzeczywiście tylko WoT...


możliwe
ja mam w docie w meczach rankingowych win rate 65.5%
swoim ulubionym bohaterem blisko 70%
a w normalnych meczach tylko 55% bo troll buildy i wywalone :D
https://www.dotabuff.com/players/200456263

i tu jest system mmr, który działa tak, że mmr w obu drużynach powinno być podobne, żeby były równe szanse na zwyciestwo obu drużyn. na ogol jest tak, ze mmr najlepszego gracza jednej druzyny powinno byc podobne do najlepszego tej drugiej, i to samo z najgorszym graczem.

jedyna przejebane rzecz jest taka, że mając np 7500 mmr, czyli będąc jednym z 20 albo 30 graczy z takim mmr czasem czeka sie na mecz 30 minut ; /

macbed - 2015-08-19, 19:11


Zaknafein napisał/a:

jedyna przejebane rzecz jest taka, że mając np 7500 mmr, czyli będąc jednym z 20 albo 30 graczy z takim mmr czasem czeka sie na mecz 30 minut ; /


No, a w czołgach w takiej sytuacji dostajesz do teamu samych noobów, a za przeciwnika masz przeciętnych graczy. MMR równy. Sprawiedliwie?

V - r - 2015-08-19, 19:11

macbed napisał/a:
No, a w czołgach w takiej sytuacji dostajesz do teamu samych noobów, a za przeciwnika masz przeciętnych graczy. MMR równy. Sprawiedliwie?


Ni chuj.

macbed - 2015-08-19, 19:20


No i na to właśnie narzekają weterani WoTa. Oraz na nerfienie dobrych czołgów, bo mają za wysokie średnie win ratio (głównie premium - kupujesz dobrą maszynę, po paru miesiącach robią z tego złom). I na kompletną niezgodność historyczną (Tiger I - legenda - jest taki sobie). I na zmienianie map, których się nauczyli (przewaga z doświadczenia - wyeliminować). A także na amunicję premium za kredyty (wiesz, w co bić, umiesz się kątować, zeby cię nie przebili - noob wyciąga gold ammo i po tobie). Oraz na to, że Wargaming robi to wszystko celowo, żeby zdobywać nowych graczy, mając starych w głębokim poważaniu, przez co coraz bardziej psują grę.

Mackers - 2015-08-19, 19:21

Cytat:
Dlaczegóż mam więc na nim >50% WR? Nie wynika to z mocarności tego złomu, tylko z nieludzkiego wysiłku jaki muszę włożyć w każdą walkę, doświadczenia i umiejętności (w końcu gram od beta testów). A co WG? Ooo, M4A2E4 ma >50% WR! To znaczy, że jest OP! Znerfmy go, znowu! I to jest szósty powód, dla którego nienawidzę WG.

Widać, że WG to jednak chujowa firma. Nerfienie czołgów tylko na podstawie win ratio jest po prostu śmieszne.
Cytat:
No dobrze, voytech, ale jaki jest ten poziom zero, powiesz wreszcie? Oczywiście. 43%. Czterdzieści trzy procent. CZTERDZIEŚCI TRZY PROCENT!!! Poziom zero, poziom totalnego nooba, idioty, kretyna itd. to 43%!

O kurwa :D

macbed - 2015-08-19, 19:22


Właśnie, mogłem to wcześniej zacytować :x

Jednak gościu na 170 bitew rozegrał 100 na czołgach I tieru, gdzie jak wiadomo są same nooby.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group