To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org Forum Oficjalne
forum zrzeszające użytkowników serwisu mistrzowie.org

Gry - Gothic

widzu - 2016-08-29, 18:20

Cały czas w pierwszym. :PP

Prawdopodobnie dlatego, że dużo zwiedzam.

macbed - 2016-08-29, 18:21

Jakieś rady na start?
widzu - 2016-08-29, 18:21

Na przykład zdarzyło mi się przesiedzieć cały jeden dzień w Starym Obozie nie robiąc kompletnie nic. Obserwowałem sobie tylko życie mieszkańców.
Davos - 2016-08-29, 18:36

Widzu :piwo: Na tym m.in. polega piękno tej gry, że możesz robić coś totalnie niezwiązanego z fabułą, tylko szwendać się bez celu po świecie i nic Cię nie goni naprzód. A w Starym Obozie zawsze lubiłem siedzieć wieczorami w okolicach targowiska, robi się fajny klimat, gdy jeden z kopaczy zaczyna grać na lutni :)


macbed napisał/a:
Jakieś rady na start?


Słuchaj tego, co mówią napotkani NPC. Nie zbaczaj z głównych dróg, żeby nie zjadły Cię potwory i nie wszczynaj bójek, dopóki nie podpakujesz trochę swojej postaci. I rób często save'y :)

ChodnikowyWilk - 2016-08-29, 19:52

Ja jak pierwszy raz przechodziłem, to długo, bardzo długo po prostu się bawiłem, zwiedzalem, nie robiłem misji. Ale to się znudzi po jakimś czasie i wtedy można się zająć fabułą :P w ogóle zazdroszcze, tez bym chciał w to zagrać po raz pierwszy jeszcze raz, z reszta tak jak w wiele innych gier :P
V - r - 2016-08-29, 21:39

Mam zamiar sprawdzić Edycję Rozszerzoną. Próbował ktoś z Was grać już na modach? Tylko proszę mi tu nie wyskakiwać z tym ścierwem Mroczne Tajemnice xD
Davos - 2016-08-29, 21:56

Ja miałem do czynienia tylko z jednym modem i to chyba były Mroczne Tajemnice :PP Zainstalowałem, pograłem z pół godziny i odinstalowałem :D Wkurzała mnie duża ilość bluzgów w dialogach, przez co gra traciła na klimacie no i denerwował też codzienny respawn potworów. Siedzę kilka dni w Starym Obozie, idę do Obozu na bagnie, a tu goni mnie 20 jaszczurów i 30 ścierwojadów :D Dla mnie to już była przesada.
V - r - 2016-08-29, 21:58

MT to gówno straszne, nie będę się rozpisywał, zacytuję kolegę:
Cytat:
jeśli nie przeszkadza Tobie robienie kurwy z fabuły (a w tym pradawni na kiju, czy obozy, które nie powinny istnieć), bardzo niskolotny poziom humoru i nie tyle kultywowanie, co bezczelna masturbacja nad motywami picia i palenia i to nie wspominając o dubbingu i żałosne dialogi z nadmiarem nieklimatycznych zwrotów i nieumiejętnie wkomponowanych przekleństw, to śmiało. Instaluj MT. W przeciwnym razie trzymaj się z dala.


Taka przestroga dla widzów, macbedów i innych, którzy zaczynają przygodę z Gothikiem.

Mackers - 2016-08-29, 21:58

Mnie zabił hitman, a potem sejw się popsuł.
Chujowy mod.

Davos - 2016-08-29, 22:10

Mnie jeszcze w modach wkurza brak oryginalnych głosów. Nawet, jeśli grupa modderów zdubbinguje dialogi (a niektórzy tego nie robią w ogóle) i nawet, jeśli zrobi to dobrze to jednak nie będzie to już to samo... Wolę po raz n-ty odpalić podstawowego Gothika i posłuchać sobie genialnego Jacka Mikołajczaka niż słuchać jakichś randomów.

[ Dodano: 2016-08-29, 23:13 ]
http://www.filmweb.pl/per.../Suchar-2248548 :PP

V - r - 2016-08-29, 22:17

Jak już modować, to bez dubbingu, lepiej nic nie słyszeć, niż słyszeć jakieś gówno. Swoją drogą, patrząc na machinimy, można zrobić z gothikowych głosów naprawdę zaawansowany sentence mixing, więc czemu by nie napisać do moda takich dialogów, by dało się złożyć kwestie z oryginalnych kwestii? A w ogóle w Nocy Kruka też zjebali trochę, bo niektórzy mieli dodatkowe kwestie wypowiedziane głosem innego aktora i to było słychać, na przykład taki Thorben.
Davos - 2016-08-29, 22:27

Nom, z tym akurat skopali sprawę. A z kolei u tych NPCów, których grali w podstawce i NK ci sami aktorzy, było słychać w dialogach z NK inną barwę głosu - widać nagrywano te dialogi w dwóch różnych studiach albo przy użyciu innych metod. To nie było jakoś super wkurzające, ale jednak różnica była odczuwalna.
V - r - 2016-08-29, 22:32

Może aktorzy zapomnieli o charakterach tych postaci, albo nawet nie wiedzieli kogo dubbingują. Zdarza się w studiach, że aktor dostaje tylko kartkę z tekstem i nic więcej, i ma to przeczytać.
Antybristler - 2016-08-30, 11:31

Polecam mod podróżnik za liniami wroga :D
widzu - 2016-08-30, 13:50

Słyszałem dość dobre opinie o tzw. "Golden Mod".
V - r - 2016-08-30, 19:07

Edycja Rozszerzona jest podobna, ale ma więcej questów i znacznie bardziej trzyma się kanonu.
ChodnikowyWilk - 2016-08-30, 19:14

V - r napisał/a:
trzyma się kanonu.


*kupy

KicerK - 2016-08-31, 12:16

Z modów grałem w czas zapłaty. Dość słynny mod do jedynki. Akcja zaczyna się podczas 3 rozdziału w jedynce, kiedy stary obóz zostaje zamknięty. Jesteś jednym z piratów którzy rozbili się ze swoim statkiem w kolonii. Dołączają oni do obozu cavalorna któy znajduje się tam gdzie jego chata. Nie wiem jak bardzo fabuła jest zmieniona bo nie przeszedłem go w całości ale ten mod tak czy inaczej jest dość fajny do zagrania i dość rozbudowany, niestety nie przeszedłem go nigdy ze względu na buga przez którego nie pojawiła mi się kwestia dialogowa. Rozwiązanie jest takie że trzeba było wczytać poprzedniego sejwa a ja nie miałem sejwa sprzed tego questa ;/ Ogólnie niestety dość zabugowany jest ten mod.


A co do kharima to go da się pokonać bez żadnych sztuczek z mieczami i bez gridnowania expa. Ja zawsze z normalnym ekwipunkiem i dość niskim levelem go pokonuje. Trzeba z nim walczyć sposobem.

Davos - 2016-08-31, 13:46

KicerK napisał/a:
Akcja zaczyna się podczas 3 rozdziału w jedynce, kiedy stary obóz zostaje zamknięty.


Stary Obóz zamykają w 4 rozdziale, chyba że w tym modzie jest inaczej.

KicerK - 2016-08-31, 13:52

Nie jest inaczej. Jeśli zamykają w 4 to się pomyliłem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group