Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
ZSK
Autor Wiadomość
bartek82r 
Założyciel Forum


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 6863

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 16:35   

https://jbzdy.pl/komentarze/przejdz/384359
 
 
Love178 
Junior Admin
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15023
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 7 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:08   

KTO TO
_________________
 
 
c1ick 


Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 3490

Medale: Brak

Wysłany: 2017-11-10, 17:09   

Przecież napisał prawdę. Każdy to wie
_________________
no trudno
 
 
Love178 
Junior Admin
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15023
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 7 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:11   

To teraz niech ktoś mu odpisze, że ma cenzurę tylko ze względu na Barbrę :P
_________________
 
 
ChodnikowyWilk 
Junior Admin
Robert


Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 12210
Skąd: Kraków

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:11   

Rejestracja 07.11 czyli dzień przed dodaniem tego na dzidę, skomentował też to z kulą jądrową co też było na forum
_________________
Ciasto kruche jak pokój na Bliskim Wschodzie
 
 
ZróbmySobieKupę 
Junior Admin
xD


Wiek: xDD
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9873

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:15   

O ja jebe, jaka ocena +2500 xD

Jeszcze mnie autor tego tekstu posądzi czy coś :v

Skoro jestem znany na jbzd to czemu tu nie ma więcej aktywnych forumków?

W ogóle co by nie mówić spoko reklama dla forum. SZKODA TYLKO, ŻE NIE MA TAM NASZEGO LOGA, ADRESU, ANI NAWET HASZTAGA

Jak ktoś ma tam konto to niech skomentujcie, że to od nas.
_________________
Stay at forum! Or not... I don't give a shit.
Ostatnio zmieniony przez ZróbmySobieKupę 2017-11-10, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ChodnikowyWilk 
Junior Admin
Robert


Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 12210
Skąd: Kraków

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:18   

ZróbmySobieKupę napisał/a:

Jak ktoś ma tam konto to skomentujcie, ze to od nas.


obawiam się że każdego to chuj obchodzi xD
_________________
Ciasto kruche jak pokój na Bliskim Wschodzie
 
 
ZróbmySobieKupę 
Junior Admin
xD


Wiek: xDD
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9873

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:26   

Ich strata :D
_________________
Stay at forum! Or not... I don't give a shit.
 
 
widzu 
Junior Admin
To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 21247
Skąd: Village killed by planks

Medale: 8 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 17:27   

ChodnikowyWilk napisał/a:
skomentował też to z kulą jądrową co też było na forum


Co akurat o niczym nie świadczy, bo ten gif wziąłem właśnie stamtąd :smile:
_________________
 
 
c1ick 


Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 3490

Medale: Brak

Wysłany: 2017-11-10, 17:38   

Ich stara
_________________
no trudno
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 21648
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 20:09   

ZSK, niezły fejm :)
_________________
 
 
Moris299 
Człowiek-Węgiel


Wiek: ole
Dołączyła: 20 Wrz 2013
Posty: 17333
Skąd: z dupy

Medale: 13 (Więcej...)

Wysłany: 2017-11-10, 20:30   

_________________
Ostatnio zmieniony przez Moris299 2018-11-20, 12:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SlownikOrtograficzny 
Zwykły użytkownik
Be chuju are


Wiek: XXI
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 3065
Skąd: Nienack, Masaczustets

Medale: 5 (Więcej...)


Wysłany: 2017-11-12, 21:03   

Niesamowite zjawisko.
Zarówno to jak taki stary tekst robi kolejne okrążenie, jak i to, że wszystkie stronki podpierdalają sobie wzajemnie śmieszne obrazki.
_________________

Moje myśli to jebni❤cie.🛀
 
 
macbed
Überszlachta
papryka paprykę papryki papryka


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 15680

Medale: 14 (Więcej...)


Wysłany: 2017-11-12, 21:46   

a jak starannie sobie wzajemnie watermarki usuwajo xD
_________________
νμπχρ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.048 sekundy. Zapytań do SQL: 26