Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpoznaj alkohol po butelce
Autor Wiadomość
monjiczq 
użyszkodnik


Dołączyła: 13 Paź 2013
Posty: 3142
Skąd: Reykjavík

Medale: 1 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-16, 05:43   

11/15 :grimer:
_________________
Jestem fajna
Gość, ty też
 
 
Ascara 
Psychiatrolog


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 7027

Medale: 7 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-16, 17:58   

A ja... 12/15. :haha: :haha: :haha:
Nie piję właściwie w ogóle.
_________________
 
 
NieMamKlawiatury
Czerwony pasek chlubą forumka


Wiek: 2,5
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 358
Skąd: na świecie tyle przemocy?

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-16, 19:02   

5/15. Za mało imprezuję.
_________________
 
 
Lilith 
Struktura Ego
***** ***


Wiek: 24
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 11405
Skąd: Spod kołderki

Medale: 20 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-16, 19:36   

8/15
_________________
 
 
saRenia 
Sarna w lesie internetów


Dołączyła: 03 Sty 2014
Posty: 550

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-22, 09:42   

11/15 :haha: :haha:
_________________
 
 
bartek82r 
Założyciel Forum


Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 6906

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-22, 12:52   

Sarenka schodzi na psy :troll:
 
 
Moris299 
Człowiek-Węgiel


Wiek: 299
Dołączyła: 20 Wrz 2013
Posty: 18989

Medale: 26 (Więcej...)


Wysłany: 2020-01-23, 01:50   

4/15 z czego 3 to był strzał xD tylko Cydr Lubuski wiedziałem xD
 
 
Mackers 


Wiek: .
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 7347

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-23, 05:46   

10/15, wszystko poza tyskim j igristojem było strzałem
 
 
Lilith 
Struktura Ego
***** ***


Wiek: 24
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 11405
Skąd: Spod kołderki

Medale: 20 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-23, 14:46   

Moris299 napisał/a:
Cydr Lubuski wiedziałem xD

*Lubelski

Lublin =/= Lubin
_________________
 
 
macbed
Überszlachta
afob


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 17322

Medale: 25 (Więcej...)


Wysłany: 2020-01-23, 14:48   

znam nazwę tej miejscowości jedynie z jakiegoś starego symulatora piłki nożnej gdzie Zagłębie Lubin to była moja ulubiona drużyna bo się fajnie nazywała

[ Dodano: 2020-01-23, 14:49 ]
a mój tata myślał że poprawna nazwa to Zagłębie Lublin i mnie poprawiał
_________________
all the truth, all you need to make of your reality
it's right here
look deep within your shell


 
 
Lilith 
Struktura Ego
***** ***


Wiek: 24
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 11405
Skąd: Spod kołderki

Medale: 20 (Więcej...)

Wysłany: 2020-01-23, 15:42   

macbed napisał/a:
a mój tata myślał że poprawna nazwa to Zagłębie Lublin i mnie poprawiał

Poprawną nazwą jest Motor Lublin :troll:
_________________
 
 
Love178 
Loża Szyderców
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15205
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 05:14   

macbed napisał/a:
a mój tata myślał że poprawna nazwa to Zagłębie Lublin i mnie poprawiał

oł siut, jestem Twoim tatą

Pierwszy raz o Lubinie diwuedziałam się z jakiegoś artykułu i myślałam, że to była literówka i wygooglałam i wtedy się dowiedziałam, że to prawdziwe miejsce
_________________
 
 
widzu 
Junior Admin
To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 21792
Skąd: Village killed by planks

Medale: 14 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 16:16   

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
Hammer Time!
 
 
Love178 
Loża Szyderców
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15205
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 16:18   

To jest prawdziwe miejsce czy literówka? xD
_________________
 
 
widzu 
Junior Admin
To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 21792
Skąd: Village killed by planks

Medale: 14 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 16:22   

Prawdziwe miejsce, za Bydgoszczą :I
_________________
Hammer Time!
 
 
MsMadeleine 
Magdalena


Wiek: 25
Dołączyła: 04 Lut 2019
Posty: 611
Skąd: Kraków

Medale: 6 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 17:01   

11/15

Jestem abstynentką. :-D
 
 
ChodnikowyWilk 
Junior Admin
rozpalona Jenny


Wiek: 25
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 12946
Skąd: Kraków

Medale: 10 (Więcej...)

Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 2020-02-09, 21:16   

:scared:
_________________


Cioty, widzę wasze hierarchie
jesteście tacy duzi w tym co zupełnie nieważne
kaskadą się zmniejsza sens,
świat cię nie ma nawet za zabawkę
 
 
krojechleb
Loża Szyderców


Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 4787

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-09, 23:18   

:ninja:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=ZWB3ne0NBmo
 
 
Ascara 
Psychiatrolog


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 7027

Medale: 7 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-10, 06:49   

widzu napisał/a:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


:haha:

widzu napisał/a:
Prawdziwe miejsce, za Bydgoszczą :I


:haha: 2

Nie wyszło Ci za drogo, jak kazali zapłacić? :P

[ Dodano: 2020-02-10, 06:50 ]
(mam nadzieję, że cytat nie unhiduje?)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Ascara 2020-02-10, 06:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
widzu 
Junior Admin
To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 21792
Skąd: Village killed by planks

Medale: 14 (Więcej...)

Wysłany: 2020-02-10, 15:49   

Ascara napisał/a:
(mam nadzieję, że cytat nie unhiduje?)


Spoko, nie, sprawdziłem.

Ascara napisał/a:
Nie wyszło Ci za drogo, jak kazali zapłacić?


Wyszło, dlatego zauważyłem, ale pomyślałem że po prostu zniżki studenckiej nie naliczyli, więc zapłaciłem, dałem kroka na bok, przyjrzałem się biletowi i wróciłem do okienka gdzie mi go anulowali.

Ten bilet z moją zniżką kosztował 2 zł więcej niż normalny do mnie, więc z początku to nie było aż tak podejrzane. podwyżki o 2 zł na początku miesiąca się zdarzają.
_________________
Hammer Time!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.065 sekundy. Zapytań do SQL: 31