Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Nocny styl dla forum

Korzystasz z ciemnego motywu
Tak
52%
 52%  [ 9 ]
Nie
47%
 47%  [ 8 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
ChodnikowyWilk 
Junior Admin
Robert


Wiek: 24
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 12210
Skąd: Kraków

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 18:18   

Korzystam cały czas :ok: Nie wyobrażam sobie już przegladania w bialym stylu, oczy by mi wypalilo :P
_________________
Ciasto kruche jak pokój na Bliskim Wschodzie
 
 
d - n
Szlachta


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 1323

Medale: Brak

Wysłany: 2016-04-02, 18:19   

brzozik70043704352251515 napisał/a:
http://imgur.com/oTLUSp

404

Podstawowego czyli?
_________________
 
 
brzozik70043704352251515 
Überszlachta
Jak sie patrzy.


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 3193
Skąd: Czerwone dywany.

Medale: Brak

Wysłany: 2016-04-02, 18:37   

https://userstyles.org/styles/31267/global-dark-style-changes-everything-to-dark

http://imgur.com/zA8QDz2

nie jest zły, wieczorkiem przetestuje Twój :)
 
 
Davos 
Überszlachta
Freeeedooooom!


Wiek: Tak
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 21648
Skąd: Litwini wracają?

Medale: 4 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 19:37   

Nie korzystam, wystarcza mi flux. Ale i tak :piwo: dla Ciebie, że chciało się Tobie robić ten ciemny styl.
_________________
 
 
macbed
Überszlachta
papryka paprykę papryki papryka


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 15679

Medale: 14 (Więcej...)


Wysłany: 2016-04-02, 20:45   


^
_________________
νμπχρ
 
 
Moris299 
Człowiek-Węgiel


Wiek: ole
Dołączyła: 20 Wrz 2013
Posty: 17332
Skąd: z dupy

Medale: 13 (Więcej...)


Wysłany: 2016-04-02, 21:29   

_________________
Ostatnio zmieniony przez Moris299 2018-11-23, 04:46, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
widzu 
Junior Admin
To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.


Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 21247
Skąd: Village killed by planks

Medale: 8 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 21:30   

A ja jestem nienormalny, bo działam na domyślnym, białym stylu.
_________________
 
 
Nadir 
Loża Szyderców
They see me rollin'


Wiek: :I
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 5234
Skąd: They hatin'

Medale: 12 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 21:42   

widzu, nie Ty jeden. Ja wolę biały styl. Np. na forum demotów oczy mi wypala biała czcionka na czarnym tle, nienawidzę tego.
 
 
d - n
Szlachta


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 1323

Medale: Brak

Wysłany: 2016-04-02, 21:48   

Nadir napisał/a:
Np. na forum demotów oczy mi wypala biała czcionka na czarnym tle


No fajnie ale w mym stylu to nie jest biały tylko jasny szary :|
_________________
 
 
ZróbmySobieKupę 
Junior Admin
xD


Wiek: xDD
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9873

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 21:51   

Mnie zdarza się korzystać (y)

Nadir napisał/a:
na forum demotów oczy mi wypala biała czcionka na czarnym tle, nienawidzę tego.


A nie no, to to jest chujowe. Musi być ciemny grafit w tle, a litery nie białe lecz też ciemniejsze.

Coś jak ja mam na JoyTube:



[ Dodano: 2016-04-02, 21:51 ]
d - n napisał/a:
No fajnie ale w mym stylu to nie jest biały tylko jasny szary

:piwo:
_________________
Stay at forum! Or not... I don't give a shit.
 
 
macbed
Überszlachta
papryka paprykę papryki papryka


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 15679

Medale: 14 (Więcej...)


Wysłany: 2016-04-02, 22:00   


ILE ZAKŁADEK X-D
_________________
νμπχρ
 
 
ZróbmySobieKupę 
Junior Admin
xD


Wiek: xDD
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9873

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 22:18   

chan-chan napisał/a:
ILE ZAKŁADEK X-D


Część to foldery

_________________
Stay at forum! Or not... I don't give a shit.
 
 
macbed
Überszlachta
papryka paprykę papryki papryka


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 15679

Medale: 14 (Więcej...)


Wysłany: 2016-04-02, 22:19   


KEEEEEEEEK

[ Dodano: 2016-04-02, 22:19 ]
Ja do tego używam mózgowego SSD
_________________
νμπχρ
 
 
ZróbmySobieKupę 
Junior Admin
xD


Wiek: xDD
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 9873

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 22:21   

A ja wolę mieć wszystko w zasięgu kliknięcia lub gestu niż wpisywać coś w ten pasek dla lamusów.
_________________
Stay at forum! Or not... I don't give a shit.
 
 
SlownikOrtograficzny 
Zwykły użytkownik
Be chuju are


Wiek: XXI
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 3065
Skąd: Nienack, Masaczustets

Medale: 5 (Więcej...)


Wysłany: 2016-04-02, 23:22   

Gdyby to było coś w odcieniach nocnego z wypoku to używałbym z pocałowaniem ręki.
_________________

Moje myśli to jebni❤cie.🛀
 
 
d - n
Szlachta


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 1323

Medale: Brak

Wysłany: 2016-04-02, 23:39   

SlownikOrtograficzny, stamtąd właśnie brałem kolorystykę ;)
_________________
 
 
Nadir 
Loża Szyderców
They see me rollin'


Wiek: :I
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 5234
Skąd: They hatin'

Medale: 12 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 23:43   

wasze screeny nadal nie przekonują mnie do ciemnego motywu. Wolę jasną stronę mocy.
 
 
d - n
Szlachta


Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 1323

Medale: Brak

Wysłany: 2016-04-02, 23:50   

Nadir, ale patrzyłaś na najnowszą wersje czy tylko ss z pierwszej?
http://i.imgur.com/yZKwC0c.jpg
_________________
 
 
Nadir 
Loża Szyderców
They see me rollin'


Wiek: :I
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 5234
Skąd: They hatin'

Medale: 12 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 23:55   

Ok, na screenie wygląda spoko i oczu nie wypala, trzeba przyznać, dobra robota.
Jednak ja jestem głupią sentymentalistką i nie lubię zmian.
 
 
Ascara 
Junior Admin


Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 6945

Medale: 5 (Więcej...)

Wysłany: 2016-04-02, 23:56   

Ja nie używam. Na etapie, na którym się nim interesowałam nie było wersji dla Opery, nawet nie wiem, czy już jest. :D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.073 sekundy. Zapytań do SQL: 34