O 30 za dużo, gra gra ile ma lat? Nie mija jej niedługo ochrona praw autorskich?
[ Dodano: 2017-02-13, 00:12 ]
A nie jednak nie. Prawa autorskie wygasają po 70 latach dopiero
A kiedyś jeden nauczyciel mi mówił,że po 20
Davos jak to w sumie jest?
_________________
widzu Junior Admin To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.
Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 22221 Skąd: Village killed by planks
Moris299, w skład Gamebooka wchodzi Gothic (2001), Gothic II (2002) z dodatkiem Noc Kruka (2003) oraz Gothic 3 (2008) z dodatkiem samodzielnym Zmierzch Bogów (2008).
Także 30 zł za 4,5 gry to niedużo, moim zdaniem.
[ Dodano: 2017-02-13, 00:15 ] Moris299, jedynka nie jest nawet pełnoletnia.
_________________ Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 3000
O 30 za dużo, gra gra ile ma lat? Nie mija jej niedługo ochrona praw autorskich?
[ Dodano: 2017-02-13, 00:12 ]
A nie jednak nie. Prawa autorskie wygasają po 70 latach dopiero
A kiedyś jeden nauczyciel mi mówił,że po 20
Davos jak to w sumie jest?
Z grami jest tak samo jak z muzyką - prawa autorskie wygasają 70 lat od śmierci twórcy, a w przypadku utworu (gry), do którego prawa autorskie przysługują innej osobie niż autor (np. producentowi), prawa autorskie wygasają po upływie 70 lat od rozpowszechnienia utworu. Gothic 2 NK został wydany w 2003 więc prawa do niego wygasną w 2073 roku i wtedy będziesz mógł go legalnie ściągnąć
_________________
Ostatnio zmieniony przez Davos 2017-02-13, 18:16, w całości zmieniany 1 raz
Oczywiście twórcy mogą sami z siebie udostępniać za darmo swoje dzieła i niektórzy tak robią bo po iluś latach i tak już na tym majątku nie zrobią (przynajmniej jeśli chodzi o gry). Możliwe, że Gothiki 1 i 2NK też za jakiś czas będą legalnie do ściągnięcia za darmo.
Moris 3 dyszki to żaden piniądz za Gothica. No chyba że nie lubisz rpgów
[ Dodano: 2017-02-15, 21:44 ]
w Gothic 2 NK jak zostanę czeladnikiem w Korinis to będę mógł później dołączyć do najemników czy muszę od razu u nich zaczynać???
[ Dodano: 2017-02-15, 21:48 ]
Już znalazłem odpowiedź
Bycie czeladnikiem oznacza zostanie obywatelem Khorinis, co daje wstęp do górnego miasta (ale nie do samego ratusza, gdzie siedzi lord Hagen). I jest to niezależne od przynależności do najemników/strażników/magów, dlatego warto zawsze w miarę szybko zostać czeladnikiem u jednego z mistrzów bo daje to doświadczenie i bonusy :] Ja akurat najbardziej polecam Bospera, niektórzy wolą Harada, ale na pewno najmniej opłacalne jest terminowanie u Constantina, bo ciemne grzyby, które on skupuje, przydają się potem do zwiększenia many (50 zjedzonych grzybów zwiększa na stałe manę o 5).
[ Dodano: 2017-02-15, 23:47 ]
Tak w ogóle, ostatnio padła strona forum.gothic.phx.pl/ Już wcześniej były z nią problemy i nie zawsze dawało się tam wejść, ale jakiś czas temu strona padła na amen, a wraz z nią całe forum Wielka szkoda, bo było tam naprawdę mnóstwo przydatnych tematów, w tym m.in. taki, w którym jeden gość zrobił listę wszystkich bonusów, jakie można znaleźć w G2NK. Często z tego korzystałem przy planowaniu postaci i teraz żałuję, że nigdzie sobie tego nie zapisałem Dobrze chociaż, że mam zapisane mapy z położeniem kamiennych tabliczek i roślin zwiększających współczynniki na stałe.
Ale i tak szkoda tego forum Dowiedziałem się z niego sporo o Gothikach i poznałem kilka przydatnych tricków. Sama strona gothic.phx.pl też była bardzo fajna.
Pytaj, od tego jest ten temat Żałuję, że sam nie mam teraz za dużo czasu na granie, bo naszła mnie ostatnio straszna chęć właśnie na Noc Kruka. Ale w kwietniu powinienem mieć więcej czasu i wtedy się za NK zabiorę
No na pewno zbanowali, skoro od dawna się tam nie logowałem, przeglądając to forum zawsze z gościa
Ej, a jakich przeglądarek używacie? Moglibyście wejść na to forum, przejść do podforum "Gothic2NK", dalej do działu "Porady/tricki" i przekleić tu pierwszego posta z tematu "Spis stałych bonusów"? Temat jest przyklejony.
O ile naprawdę Wam działa to forum
_________________
widzu Junior Admin To co wpiszesz, będzie pod twoim nickiem.
Wiek: 2 k
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 22221 Skąd: Village killed by planks
Jako, że przyklejony temat pt. "Spis stałych bonusów" zawiera mnóstwo błędów i jest ogólnie nieskończony, pozwoliłem sobie w takim razie wykorzystać Jego większą część i go nie co uaktualnić dla dobra wszystkich:
1. Szczaw Królewski
Cytat:
11 rośnie w Khorinis (mapa)
2 rosną w Jarkendarze (mapa)
1 dostajemy od Maga Wody, Vatrasa za przekazanie wiadomości Magowi Ognia, Isgarothowi (do wyboru mamy jeszcze bryłkę rudy lub pierścień +3 do zręczności)
3 sprzedaje Sagitta (1 w II rozdziale, 1 w IV rozdziale i 1 w V rozdziale) (źródło)
4 sprzedaje Constantino (1 w III rozdziale, 1 w IV rozdziale i 2 w V rozdziale) - sprzedaje on również wszystkie zioła, które mu przyniesiemy, aby zostać Jego czeladnikiem (źródło)
1 sprzedaje Lutero w V rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Milten na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)
2 sprzedaje Vatras na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)
Przed wypłynięciem na Dwór Irdorath mamy do dyspozycji 22 Szczawie Królewskie, natomiast po wypłynięciu na Dwór Irdorath mamy możliwość poszerzyć Naszą kolekcję o kolejne 3 Szczawie Królewskie.
2. Siła
Cytat:
Smocze Korzenie - 13 siły:
9 rośnie w Khorinis (mapa)
1 rośnie na Dworze Irdorath
1 sprzedaje Sagitta w III rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Constantino w V rozdziale (źródło)
1 sprzedaje Milten na Dworze Irdorath w VI rozdziale (źródło)
Gulasz Thekli - 5 siły (Strażnicy Miejscy mają 4):
1 gdy przyłączymy się do Magów Ognia lub Najemników
1 gdy przyniesiemy dla Niej paczkę ziół od Sagitty
1 gdy pobijemy Bullka
1 gdy uwolnimy Benneta
1 gdy pokonamy smoki w Górniczej Dolinie
Jabłka - 4 siły:
51 możemy kupić (sprzedawcy)
49 możemy znaleźć - przy bardzo dokładnej eksploracji całego świata tylko tyle udało mi się nazbierać (pojawiają się losowo w ekwipunku niektórych NPC i często mają je bandyci)
Kamienne tablice siły - 22 siły:
2 tablice +2 do siły oraz 1 tablica +4 do siły w Khorinis (mapa)
1 tablica +2 do siły oraz 2 tablice +6 do siły w Jarkendarze (mapa)
Łzy Innosa - 5 siły (tylko dla Magów Ognia):
W V rozdziale znajdujemy Łzy w sekretnej komnacie w podziemiach Klasztoru (Paladyn może ich użyć tylko do ponownej konsekracji miecza, a dla Łowcy Smoków są one całkowicie bezużyteczne)
Kaplica Innosa - 10 siły (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):
Składając przy kaplicy ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:
Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności
UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.
Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień
Eliksir siły - 15 siły (5 eliksirów)/39 siły (13 eliksirów):
1 sprzedaje Zuris w II rozdziale (źródło)
1 jako nagroda od Maga Ognia, Neorasa za przyniesienie smoczego jaja (do wyboru mamy jeszcze złoto lub ?pierścień?)
1 jako nagroda od Paladyna Orika w Górniczej Dolinie za zabicie Hosh-Paka (do wyboru mamy jeszcze 3 eliksiry lecznicze, 3 eliksiry many i eliksir zręczności)
1 w magazynie na statku Paladynów (tylko przed wypłynięciem na Dwór Irdorath, po wypłynięciu przeistacza się ona w eliksir zręczności)
1 w jednym z pomieszczeń w komnacie Czarnego Maga
13 własnej roboty (mamy do dyspozycji 13 Smoczych Korzeni co Nam da 39 siły)
Ognisty gulasz - 1 siła:
Dostaniemy go, gdy przyniesiemy przepis na Młot Lou dla Snafa (znajduje się on w obozie bandytów w Jarkendarze)
Parujący gulasz - 1 siła:
Kopacz gotujący zupę przed karczmą Snafa poczęstuje nas gulaszem gdy z Nim porozmawiamy
Bonus od Erola - 1 siła:
Gdy damy 3 stare kamienne tablice dla Erola (kupiec, który walczył z bandytami pod mostem między miastem a tawerną) i zajdziemy do Niego do domu, po zapytaniu o naukę o sile, da Nam wskazówkę, która zwiększy Naszą siłę o 1 (możemy odłożyć sobie ten bonus na później poprostu nie pytając go o zwiększenie Naszej siły lub przynieść mu tablice później)
Embarla Firgasto - 15 siły lub zręczności:
Na Dworze Irdorath znajdziemy recepturę, a przy Ognistym Smoku (też na Dworze Irdorath) znajdziemy jaja potrzebne do eliksiru (podnosi o 15 Nasz najwyższy współczynnik [siła lub zręczność])
W przypadku Łowcy Smoków możemy uwarzyć 2 takie mikstury dzięki jajom znalezionym jeszcze w jaskiniach Khorinis co nam daje w sumie 30 siły lub zręczności
Razem mamy:
- 86 dodatkowej siły jako Paladyn (112 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 92 dodatkowej siły jako Mag Ognia (118 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 102 dodatkowej siły jako Łowca Smoków (128 gdy ze Smoczych Korzeni zrobimy eliksiry)
3. Zręczność
Cytat:
Goblinie Jagody - 17 zręczność:
12 rośnie w Khorinis (mapa)
2 rosną w Górniczej Dolinie (mapa)
3 sprzedaje Constantino (1 w III rozdziale i 2 w IV rozdziale) (źródło)
Kamienne tablice zręczności - 24 zręczności:
1 tablica +2 do zręczności oraz 1 tablica +4 do zręczności w Khorinis (mapa)
3 tablice +2 do zręczności oraz 1 tablica +6 do zręczności w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do zręczności oraz 1 tablica +4 do zręczności w Górniczej Dolinie (mapa)
Łzy Innosa - 5 zręczności (tylko dla Magów Ognia):
W V rozdziale znajdujemy Łzy w sekretnej komnacie w podziemiach Klasztoru (Paladyn może ich użyć tylko do ponownej konsekracji miecza, a dla Łowcy Smoków są one kompletnie bezużyteczne)
Kaplica Innosa - 10 zręczności (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):
Składając ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie przy kaplicy, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:
Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności
UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.
Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień
1 w skrzyni mistrza złodziei w kanałach Khorinis
1 znajduje się w jaskini polnych bestii na farmie Onara
1 znajduje się nieopodal bandytów z informacjami o dostawie broni od Fernanda za farmą Sekobą (aby się tam dostać trzeba wejść na namiot bandytów; jest tam położona kłoda po której można się dostać na półkę skalną, na której oprócz mikstury zręczności znajdziemy jeszcze łuk i zwój czaru Deszcz Ognia)
1 sprzedaje Salandril w III rozdziale (źródło)
1 jako nagroda od Paladyna Orika w Górniczej Dolinie za zabicie Hosh-Paka (do wyboru mamy jeszcze 3 eliksiry lecznicze, 3 eliksiry many i eliksir siły)
1 w magazynie na statku Paladynów (tylko po wypłynięciu, o ile nie weźmiemy eliksiru siły przed wypłynięciem)
17 własnej roboty (mamy do dyspozycji 17 goblinich jagód co Nam da 51 zręczności)
Embarla Firgasto - 15 siły lub zręczności:
Na Dworze Irdorath znajdziemy recepturę, a przy Ognistym Smoku (też na Dworze Irdorath) znajdziemy jaja potrzebne do eliksiru (podnosi o 15 Nasz najwyższy współczynnik [siła lub zręczność])
W przypadku Łowcy Smoków możemy uwarzyć 2 takie mikstury dzięki jajom znalezionym jeszcze w jaskiniach Khorinis co nam daje w sumie 30 siły lub zręczności
Żeby zdobyć ten punkt nie możemy wydać Rengaru i musimy dołączyć do Gildii Złodziei
Razem mamy:
- 85 dodatkowej zręczności jako Paladyn (119 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)
- 90 dodatkowej zręczności jako Mag Ognia (124 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)
- 100 dodatkowej zręczności jako Łowca Smoków (134 gdy z Goblinich Jagód zrobimy eliksiry)
4. Mana
Cytat:
Kamienne tablice many - 42 many:
5 tablic +2 do many, 2 tablice +4 do many oraz 2 tablice +6 do many w Khorinis (mapa)
1 tablica +2 do many oraz 1 tablica +6 do many w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +4 do many w Górniczej Dolinie (mapa)
Specjalne Piwo Coragona - 2 many:
1 dostajemy gdy oddamy mu skradzione srebra
1 dostajemy gdy oddamy mu Ksiegę Rachunkową Lehmara
Kaplica Innosa - 20 many (nie dotyczy Najemnika/Łowcy Smoków):
Składając ofiarę w wysokości 100 sztuk złota dziennie przy kaplicy, dostajemy stały bonus
Łączne bonusy:
Bez gildii: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Strażnik Miejski/Paladyn: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności, 20*1 do many
Nowicjusz/Mag Ognia: 20*1 do many
Najemnik/Łowca Smoków: 10*1 do siły, 10*1 do zręczności
UWAGA: każda Gildia może dostać wszystkie bonusy, są to: 10 siły, 10 zręczności i 20 many, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do żadnej gildii, np. Nowicjusz/Mag Ognia może mieć dodatkowo +10 siły i zręczności, ale by te bonusy dostać, musi się pomodlić przed dołączeniem do tejże gildii, podobnie jest z Najemnikiem/Łowcą Smoków, aby dostać 20 many.
Po otrzymaniu wszystkich bonusów dla każdej gildii dostajemy do końca +3 do punktów trafień
Eliksir ducha - 25 many (5 eliksirów) (Mag Ognia ma 6):
1 w naszym pokoju w Klasztorze na łóżku gdy zostaniemy Magiem Ognia (tylko dla Magów Ognia)
1 w ekwipunku Maga Ognia, Miltena w II rozdziale w Górniczej Dolinie (kradzież kieszonkowa, wymaga 80 zręczności)
1 w kamiennym kręgu w Górniczej Dolinie
2 sprzedaje Zuris (1 w III rozdziale, 1 w IV rozdziale) (źródło)
1 na Dworze Irdorath (w jednej z cel więziennych)
25 własnej roboty (mamy do dyspozycji więcej niż 25 ognistych korzeni, ale w ilości ograniczają Nas Szczawie Królewskie których jest 25 co nam da 125 many)
Ciemne Grzyby - 50 many (504 ciemnych grzybów):
173 w Khorinis z czego 11 możemy kupić, Jora sprzedaje 3 w I rozdziale, Constantino sprzedaje 8 (5 w II rozdziale i 3 w III rozdziale)
256 w Jarkendarze z czego 6 jest w jednej ze skrzyń w obozie bandytów
75 w Górniczej Dolinie
Znalezienie takiej ilości grzybów jest bardzo trudne. Wymagania to dokładna eksploracja i dobra spostrzegawczość, nieraz wracając w niektóre miejsca zdarzyło mi się, że znalazłem jeszcze jednego grzyba
Esencja ducha - 3 many (1 eliksir):
1 eliksir (jeden na całą grę) znajdziemy w Bibliotece Uczonych w Jarkendarze
Młot Lou - 1 many:
Przepis znajdziemy w pokoju Lou w obozie bandytów w Jarkendarze
Tylko pierwszy raz da nam bonus do many
Stara kamienna tablica - 28 many gdy nie oddamy 3 starych kamiennych tablic Erolowi, aby zdobyć punkt siły, kupić eliksiry życia i amulet siły +10, gdy oddamy pierścień Morganowi i damy ubranie Eremicie:
12 w Khorinis z czego 3 możemy oddać Erolowi (mapa)
14 w Jarkendarze z czego 2 dostajemy w nagrodę (1 od Morgana za przyniesienie mu Jego pierścienia, 1 od Eremity za danie mu ubrania) (mapa)
2 w Górniczej Dolinie (mapa)
Boska Moc Gwiazd - 2 many:
Książkę i tak kupujemy dla Hyglasa (Mag Ognia w Bibliotece Klasztoru), więc warto ją przeczytać (źródło)
Bonus od Darona - 2 many (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):
Za złożenie 20 ofiar po 50 sztuk złota
Łączne bonusy:
całkowite uleczenie
2 many
85 punktów trafień
50 doświadczenia
1 punkt nauki
UWAGA: Nowicjusz/Mag Ognia może dostać wszystkie bonusy, są to: całkowite uleczenie, 2 many, 85 punktów trafień, 50 doświadczenia i 1 punkt nauki, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do tejże gildii
Bonus od Vatrasa za pokonanie Kruka - 3 many:
Gdy pokonamy Kruka i pójdziemy do Vatras to obdaruje Nas 3 punktami many
Razem mamy:
- 178 dodatkowej many jako Paladyn (303 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 183 dodatkowej many jako Mag Ognia (308 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)
- 178 dodatkowej many jako Łowca Smoków (303 gdy z Ognistych Korzeni zrobimy eliksiry)
5. Punkty Trafień
Cytat:
Kamienne tablice życia - 195 punktów trafień:
7 tablic +5 do punktów trafień, 3 tablice +10 do punktów trafień oraz 4 tablice +15 do punktów trafień w Khorinis (mapa)
1 tablica +10 do punktów trafień oraz 3 tablice +15 do punktów trafień w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +5 do punktów trafień oraz 1 tablica +10 do punktów trafień w Górniczej Dolinie (mapa) UWAGA! 2 kamiennych tablic życia +5 do punktów trafień nie ma w Górniczej Dolinie
Specjalne Piwo Coragona - 6 punktów trafień:
3 dostajemy gdy oddamy mu skradzione srebra
3 dostajemy gdy oddamy mu Ksiegę Rachunkową Lehmara
Eliksir życia - 100 punktów trafień (5 eliksirów)/500 punktów trafień (25 eliksirów):
1 sprzedaje Erol w I rozdziale po oddaniu mu 3 starych kamiennych tablic (źródło)
1 w Jarkendarze zakopany w jaskini obok obozowiska Magów Wody
1 sprzedaje Zuris w V rozdziale (źródło)
2 na Dworze Irdorath (w jednej z cel więziennych)
25 własnej roboty (mamy do dyspozycji więcej niż 25 korzeni leczniczych, ale w ilości ograniczają Nas Szczawie Królewskie których jest 25 co nam da 500 punktów trafień)
Ognisty gulasz - 5 punktów trafień:
Dostaniemy go, gdy przyniesiemy przepis na Młot Lou dla Snafa (znajduje się on w obozie bandytów w Jarkendarze)
Bonus od Darona - 85 punktów trafień (nie dotyczy Nowicjuszy/Magów Ognia):
Za złożenie 20 ofiar po 50 sztuk złota
Łączne bonusy:
całkowite uleczenie
2 many
85 punktów trafień
50 doświadczenia
1 punkt nauki
UWAGA: Nowicjusz/Mag Ognia może dostać wszystkie bonusy, są to: całkowite uleczenie, 2 many, 85 punktów trafień, 50 doświadczenia i 1 punkt nauki, ale warunek jest taki, że powinniśmy wykorzystać bonusy będąc jeszcze nie przynależnym do tejże gildii
Razem mamy:
- 391 dodatkowych punktów trafień dla każdej gildii (891 gdy z Korzeni Leczniczych zrobimy mikstury)
6. Walka
Cytat:
a) Broń 1-ręczna:
Kamienne tablice broni 1-ręcznej - 24%:
2 tablice +2 do broni 1-ręcznej oraz 2 tablice +4 do broni 1-ręcznej w Khorinis (mapa)
2 tablice +2 do broni 1-ręcznej oraz 1 tablica +6 do broni 1-ręcznej w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do broni 1-ręcznej w Górniczej Dolinie (mapa)
Kunszt Obrony Południowców - 5%:
1 sprzedaje Lutero w 2 rozdziale (źródło)
Bonus od Wulfgara - 2%:
za przyjście do Wulfgara pomiędzy 5 a 7 rano
Razem mamy:
- 31% dodatkowej obsługi broni 1-ręcznej dla każdej gildii
b) Broń 2-ręczna:
Kamienne tablice broni 2-ręcznej - 20%:
1 tablica +2 do broni 2-ręcznej oraz 1 tablica +4 do broni 2-ręcznej w Khorinis (mapa)
2 tablice +2 do broni 2-ręcznej, 1 tablica +4 do broni 2-ręcznej oraz 1 tablica +6 do broni 2-ręcznej w Jarkendarze (mapa)
Bloki Dwuręczne - 5%:
1 sprzedaje Lutero w II rozdziale (źródło)
Bonus od Sergia - 2% (tylko dla Magów Ognia):
Za złożenie modlitwy za Paladynów przebywających w zamku w Górniczej Dolinie
Razem mamy:
- 25% dodatkowej obsługi broni 2-ręcznej jako Paladyn i Łowca Smoków
- 27% dodatkowej obsługi broni 2-ręcznej jako Mag Ognia
c) Łuk:
Kamienne tablice łuku - 30%:
2 tablice +2 do łuku oraz 3 tabliczki +4 do łuku w Khorinis (mapa)
1 tablica +6 do łuku w Jarkendarze (mapa)
2 tablice +2 do łuku oraz 1 tablica +4 do łuku w Górniczej Dolinie (mapa)
Razem mamy:
- 30% dodatkowej obsługi łuku dla każdej gildii
d) Kusza:
Kamienne tablice kuszy - 20%:
2 tablice +2 do kuszy oraz 1 tablica +4 do kuszy w Khorinis (mapa)
1 tablica +6 do kuszy w Jarkendarze (mapa)
1 tablica +2 do kuszy oraz 1 tablica +4 do kuszy w Górniczej Dolinie (mapa)
Razem mamy:
- 20% dodatkowej obsługi kuszy dla każdej gildii
Ten spis nie uwzględnia:
- większej ilości siły (Jabłka mogą się pojawiać losowo u powalanych bandytów w obozie bandytów w Jarkendarze, kolejny raz przypominam, że grałem na 100% i znalazłem równe 100 jabłek co daje nam 4 siły)
- większej ilości zręczności (Goblinie Jagody mogą się pojawiać losowo u powalanych Rycerzy)
- większej ilości many (Ciemnych Grzybów znalazłem 504, kilka źródeł mówi o 553, ale wydaje mi się, że jest to poprostu kilkakrotnie skopiowany błąd [w jednym ze źródeł w Górniczej Dolinie można znaleźć niby 128, a na mapie jest zaznaczonych zaledwie 81])
- większej ilości punktów trafień (Bonus od Kaplicy Innosa nie jest uwzględniany, ponieważ jest on nie policzalny ze względu na złoto)
_________________ Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 3000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum