Główna Poczekalnia Dodaj Moje screeny Najlepsze screeny dnia Prywatne wiadomości Zjedź najsamkurwadół Powrót do góry Forum Demotywatorów



Poprzedni temat «» Następny temat
Polityczne zarty, memy, itp.
Autor Wiadomość
L - a 


Dołączyła: 26 Lis 2013
Posty: 990

Medale: Brak

Wysłany: 2017-02-25, 11:04   

A ja jestem skłonna uwierzyć, że to prawdziwa osoba, bo te feministki, które znam osobiście (nie z telewizji czy internetów) też są tępymi dzidami, które nie przyjmują do wiadomości tego, że ktoś może mieć odmienny światopogląd i obrażają się o byle gówno :D Strach przy nich opowiadać jakikolwiek dowcip.
 
 
Lilith 
Überszlachta
Battle Angel


Wiek: 27
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 12388
Skąd: Spod kołderki

Medale: 25 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 11:11   

No i normalne feministki nie mogą się przyznawać do swoich poglądów, bo są postrzegane przez pryzmat tych zjebanych nazifeministek.
_________________
 
 
L - a 


Dołączyła: 26 Lis 2013
Posty: 990

Medale: Brak

Wysłany: 2017-02-25, 11:22   

Zależy jakich poglądów... Jeśli zaczniesz mi wmawiać, że jestem w Polsce dyskryminowana, a moje prawa są łamane na każdym kroku, więc powinnam być nieszczęśliwa, to w najlepszym wypadku cię wyśmieję.
 
 
Lilith 
Überszlachta
Battle Angel


Wiek: 27
Dołączyła: 28 Wrz 2015
Posty: 12388
Skąd: Spod kołderki

Medale: 25 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 11:43   

Nazifeministka będzie wrzeszczeć o tym, że kobieta w Polsce nie ma żadnych praw, jest uciskana przez patriarchat, itd. Niech sobie taka jedna z drugą porówna swoje prawa, a prawa kobiet na Bliskim Wschodzie, np. w Iranie :)

Nie czuję się szczególnie dyskryminowana, bo jako kobieta mam dostęp do edukacji, mam prawo do głosowania, itd., ale na przykład nie zgadzam się na zaostrzenie przepisów odnośnie aborcji, o czym całkiem niedawno było głośno, a że media szerzyły trochę dezinformację, to już swoją drogą. No i to jest moim zdaniem zdrowofeministyczna postawa.
_________________
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Wiek: 65
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 16120
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 10 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 12:35   

I tak na tym forum jest tylko jedna prawdziwa feministka a wy się nie znacie. Czające się na każdym kroku patriarchat i dyskryminacja kobiet są jak diabeł z przysłowia - ich największym sukcesem jest wmówienie kobietom że ich nie ma. :troll:
_________________
I'M TOO OLD FOR THIS SHIT!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #gettudaczopa
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
 
 
L - a 


Dołączyła: 26 Lis 2013
Posty: 990

Medale: Brak

Wysłany: 2017-02-25, 16:33   

Jankiel, co ty wiesz o opresji, wszak jesteś "cis white male" i to ty gwałcisz i uciskasz innych.



:haha:
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Wiek: 65
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 16120
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 10 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 17:49   

L - a napisał/a:
wszak to ty gwałcisz

No wiem. Już kiedyś na forum zostałem nawet o to oskarżony/pomówiony. Tylko, że nie w żartach, a na serio.
_________________
I'M TOO OLD FOR THIS SHIT!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #gettudaczopa
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
Ostatnio zmieniony przez JankielKindybalista85 2017-02-25, 17:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Love178 
Loża Szyderców
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15205
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 17:49   

Lilith_Madness napisał/a:
Niech sobie taka jedna z drugą porówna swoje prawa, a prawa kobiet na Bliskim Wschodzie, np. w Iranie

Ale gdzie takie patrzenie ma sens? To znaczy, że jeśli jest w jakiejś sferze jakiś problem, to nie należy go naprawiać, bo "gdzieś indziej jest gorzej"? Jakoś gdy dotyczy to czegoś innego, to ludzie nie oglądają się na innych tylko się zajmują swoją sprawą w swoim środowisku. To tak jakbym miała powiedzieć "dlaczego mówisz, że potrzebujemy poprawy infrastruktury polskich kolei, porównaj se z Kambożą, nasze pociągi przynajmniej jeżdżą" :|
_________________
 
 
ZSK 
Junior Admin
Asst. Regional Manager


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 10719

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 18:03   

Kolej pomalutku prze do przodu w tej kwestii na szczęście >:>
_________________
I'm boring myself just talking about this.
 
 
Mańka 
Überszlachta
Misia


Wiek: 100
Dołączyła: 28 Gru 2015
Posty: 6409

Medale: 10 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 18:06   

Ojjj tak :ok:

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
_________________
"Czasami konflikty muszą wybuchnąć tylko po to, żebyśmy wszystkiego nie robili sami jak takie osiołki".

"Małe złodziejaszki wieszacie, wielkim - nisko się kłaniacie".
Mikołaj Rej
 
 
Love178 
Loża Szyderców
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15205
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 18:24   

ZróbmySobieKupę napisał/a:
Kolej pomalutku prze do przodu w tej kwestii na szczęście >:>

Feminizm też.
Zdziwiłbyś się wielce, ale gloryfikuje się drobne postępy i dostosowuje się dane środowisko do kroków, które można podejmować. Na przykład w 2016 roku ze strony czołowych islamskich duchownych wyszło rozporządzenie, że kobieta oficjalnie awansuje z pozycji przedmiotu na pozycję zwierzęcia. Z naszego punktu widzenia to brzmi jak jakaś kpina, ale jest to naprawdę krok do przodu w tamtejszych warunkach, dlatego był to też powód do ogromnego świętowania wśród środowisk feministycznych z całego świata.
_________________
 
 
Mormegil 
merungl


Wiek: 21
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 4613

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 18:39   

Jak przejazd się zamyka w ciągu godziny to się korki robią. Duże.
_________________
 
 
ZSK 
Junior Admin
Asst. Regional Manager


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 10719

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 19:08   

Love178 napisał/a:
Na przykład w 2016 roku ze strony czołowych islamskich duchownych wyszło rozporządzenie, że kobieta oficjalnie awansuje z pozycji przedmiotu na pozycję zwierzęcia.


W głowie się nie mieści co to za umysłowy zaścianek. W każdym razie brawo za postęp (y)

Mormegil napisał/a:
Jak przejazd się zamyka w ciągu godziny to się korki robią. Duże.


Już tu kiedyś chyba wyjaśniałem dlaczego tak wcześnie zamyka się przejazdy. Powtórzyć? :v
_________________
I'm boring myself just talking about this.
 
 
Mormegil 
merungl


Wiek: 21
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 4613

Medale: 2 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 19:09   

Ja nie widziałem, powtórz
_________________
 
 
Moris299 
Człowiek-Węgiel
Deus Ex Machinae


Wiek: 299
Dołączyła: 20 Wrz 2013
Posty: 20011
Skąd: Novigrad

Medale: 33 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 19:10   

Powtórz :grimer:
_________________
 
 
Love178 
Loża Szyderców
Jim Pickens


Wiek: Elo
Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 15205
Skąd: Graveyard Restaurant

Medale: 9 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-25, 19:11   

Oja, baja na dobranoc od ZSK
_________________
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Wiek: 65
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 16120
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 10 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-26, 03:52   

Nie powtórzył :|
_________________
I'M TOO OLD FOR THIS SHIT!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #gettudaczopa
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
 
 
ZSK 
Junior Admin
Asst. Regional Manager


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 10719

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-26, 14:57   

Kierwa, to się wkopałem troszeczkę, bo ten temat jest wbrew pozorom tak rozległy, że musiałbym tu zrobić serię wykładów, poczynając od zasad panujących na kolei i chociaż wyglądu samych sygnalizatorów. Dałoby się to zamknąć w jednym, uniwersalnym zdaniu: jeśli coś wydaje się być głupie, to być może takie nie jest, ale nie znasz zasad tym kierujących.

Anyway, wszystko zależy od tego z jakim typem przejazdu mamy do czynienia. Tylko nie zaśnijcie w trakcie czytania :v

Od najprostszego: Przejazd na trasie, czyli poza obrębem stacji czy innej infrastruktury, obsługiwany przez dróżnika, klasycznie. Dróżnik dostaje telefon (są jeszcze dzwonki) od jednego z sąsiadujących z nim dyżurnych ruchu, który podaje numer pociągu i czas odjazdu. Dróżnik notuje i z dokumentów wie ile trwa jazda składu od stacji danego dyżurnego do jego przejazdu, dla założonej na danym odcinku prędkości drogowej, czyli maksymalnej. Wie więc ile ma czasu na zamknięcie, ale oczywiście lepiej to zrobić wcześniej. Czyli tutaj ciężko przewidzieć czas postoju, bo zależy to od wielu czynników. Takich przejazdów jest coraz mniej.

Taki sam przejazd, ale sterowany automatycznie. Tutaj wszystko rozbija się o zaprojektowaną prędkość dla danego szlaku. Załóżmy, że jest to 120km/h, wtedy, o ile dobrze pamiętam, tarcza ostrzegawcza przejazdowa znajduje się kilometr od przejazdu, a pierwszy licznik osi (który uruchamia zapory na przejeździe) stoi 400 metrów przed tarczą ostrzegawczą. Czyli w momencie uruchomienia się sygnalizacji, pociąg znajduje się 1400m od przejazdu. Po co tak daleko? Ano po to, że przez 400 metrów maszynista widzi na tarczy ostrzegawczej czy sygnalizacja i zapory na przejeździe działają, jeśli nie, ma kilometr na wyhamowanie do 20km/h - czyli kwestia bezpieczeństwa.
I oczywiście jeśli pociąg jedzie 80km/h na trasie gdzie projektowa to 120km/h, to wiadomo, że dłużej poczekamy na przejazd pociągu.

Przejazd w obrębie "stacji" czyli między semaforami jest obsługiwany przez dyżurnego ruchu, lub przez dróżnika, jeśli jest więcej przejazdów w obrębie jednej stacji. Załóżmy znowu zaprojektowaną prędkość na szlaku 120 km/h. Kilometr od semafora wjazdowego znajduje się tarcza ostrzegawcza - wskazuje co wyświetla semafor, jeśli semafor wskazuje stój bądź jazda z ograniczoną prędkością, maszynista ma kilometr na wyhamowanie. To tak jakby auta na drodze miały strasznie słabe hamulce i powiedzmy 100 metrów przed każdymi światłami musiałby stać sygnalizator wskazujący jaki sygnał jest na światłach przed nami, tak to działa na kolei.
Zatem zapory muszą zostać zamknięte na tyle wcześnie by móc zmienić sygnał na taki, który zezwala na wjazd, zanim czoło pociągu minie tarczę ostrzegawczą ponad kilometr od przejazdu, dlatego, że jest blokada i nie da się zezwolić na wjazd/wyjazd z podniesionymi rogatkami - znowu, wszystko dla bezpieczeństwa. Żeby było zabawniej, dyżurny ruchu ze stacji A dzwoni do tego ze stacji B, że pociąg 6644 wyjechał o 15:00, Dyżurny na stacji A notuje informację, z rozkładu wie, że 6644 to Intercity, czyli jedzie z maksymalną prędkością, a z dokumentacji wie, że czas przejazdu wynosi 5 minut, czyli mniej więcej z wyliczeń i z doświadczenia wie ile ma czasu na ułożenie drogi dla pociągu, zamknięcie przejazdu i zezwolenie na wjazd. Tak naprawdę nie wie jak daleko jest pociąg, no chyba, że trasa wyposażona jest w samoczynną blokadę liniową, ale w to już nie będziemy się zagłębiać. W każdym razie jak widać nie jest to takie proste. Dodatkowo, dyżurny ruchu, bądź dróżnik na stacji, musi obserwować ostatni wagon, żeby zobaczyć czy cały skład dojechał (ostatni wagon ma znaczniki, a w osobowym świecą się światła) wtedy ma pewność, że trasa jest wolna i może przyciskiem odblokować szlak, bądź (jeśli to tylko dróżnik) przyciskiem dać znać dyżurnemu, że koniec pociągu zajechał, by ten wyłączył blokadę. Dlatego też często po przejechaniu pociągu trzeba chwilę poczekać aż ktoś łaskawie podniesie zapory. Drugi powód to umieszczenie licznika osi, który czasem jest dość daleko od przejazdu i trzeba czekać aż ostatnia oś go minie, by móc podnieść rogatki.

Jak już tak się rozpisałem, to uświadomię wam ile taki dyżurny ruchu ze stacji "B" miał/ma roboty, bo teraz nawet pomocników nie mają (pomocnik obsługiwał pulpit).
Dzwoni telefon ze stacji A, z pytaniem, czy szlak dla pociągu 6644 jest wolny. Jeśli jest, dyżurny B wciska guzik, dzięki czemu dyżurny A będzie mógł wypuścić pociąg na szlak. Za kilka minut znów dzwoni telefon, że pociąg 6644 wyjechał o 15:00. Dyżurny notuje numer i godzinę, sprawdza co to za skład i gdzie ma jechać. Dzwoni do dyżurnego ze stacji C z pytaniem czy szlak dla 6644 jest wolny. Jeśli jest, dostaje pozwolenie, wyłącza się blokada i będzie mógł podać sygnał wyjazdu. W między czasie układa się na pulpicie drogę przejazdu (ustawia się zwrotnice). Pora zamknąć szlaban i jeśli jest jeszcze drugi przejazd w obrębie stacji, trzeba dać znać dróżnikowi by też zamykał. Po zamknięciu daje się sygnał do wjazdu i wyjazdu, notuje godzinę przyjazdu, czasem jeszcze rozmawia przez radio z maszynistą. Pociąg przejechał, widać ostatni wagon, wciskasz guzik by zwolnić szlak, otwierasz przejazd, notujesz godzinę wyjazdu i dzwonisz do dyżurnego C, że pociąg 6644 wyjechał o 15:10. Po drodze jest jeden klasyczny przejazd z dróżnikiem, dzwonisz więc do niego z tą samą informacją by wiedział, że ma opuścić szlabany. Jeśli o tym zapomnisz to kapa, idziesz siedzieć. Dlatego dróżnik też musi wypatrywać pociągów. I tak to wygląda w skrócie. A zwykle są przecież dwie linie na każdym szlaku i czasem nawet 4 dyżurnych, którzy mogą do Ciebie wysłać pociąg. Pozdro z ogarnianiem tego.

Obecnie dyżurnych ruchu wypiera się centralnym sterowaniem, wtedy na stacji siedzą sami dróżnicy, ale to już są czasy gdzie nie interesowałem się koleją i nie wiem jak wygląda kwestia powiadamiania ich o pociągu. Podejrzewam, że dostają sygnał bądź telefon z numerem pociągu i nadal opierają się o wyliczenia czasowe i własne doświadczenie.

To tak wszystko w uproszczeniu oczywiście, bo są różne systemy i sytuacje, ale jakiś zarys chyba macie jak to wygląda.


#sorryzaspam #niewiemgdzietoprzenieść #zapytajZSK

Jak coś to pytajcie, jeśli coś wiem lub pamiętam to odpowiem :P

Tak dla uzupełnienia:

To jest tarcza ostrzegawcza przejazdowa:

Ta akurat wskazuje, że przejazd działa, można zapierdalać (nim pierwsza oś minie licznik, sygnalizator jest wygaszony).

To jest tarcza ostrzegawcza semaforowa:

Dwie komory, zielona i żółta, potrafi podać cztery różne sygnały, zależnie od tego, co wyświetla semafor.

A to sam semafor wjazdowy:

Potrafi podać od chuja różnych sygnałów, jeśli ktoś ciekaw to pytać.

Tak może wyglądać licznik osi:


To jest znacznik końca pociągu:


A tak jeden z typów pulpitu nastawniczego:
_________________
I'm boring myself just talking about this.
 
 
JankielKindybalista85 
Loża Szyderców
Zwykły szary żydomason


Wiek: 65
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 16120
Skąd: Wolne Miasto Nowa Huta

Medale: 10 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-26, 16:57   

CZIZUS KRAJST NIE PROSIŁEM CIĘ O AUTOBIOGRAFIĘ!!!! :troll:

Ps. Did read lol, dzięki za info. :piwo:
_________________
I'M TOO OLD FOR THIS SHIT!
........................
#seniorwinternetach #fascynującaanegdotka #lata90tetoapogeumludzkiejcywilizacji #gettudaczopa
........................
The Mission // Dead Poets Society // Boyz n the Hood // Fisher King // Bronx Tale // Trainspotting // Chasing Amy // Big Lebowski // Fight Club // Human Traffic // Samotari.

Czyli apgrejdowana złota 11tka filmów, które uczyniły mnie Jankielem. Obejrzyj wszystkie i zostań mną. Polecam - 8.73/10
Ostatnio zmieniony przez JankielKindybalista85 2017-02-26, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ZSK 
Junior Admin
Asst. Regional Manager


Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 10719

Medale: 3 (Więcej...)

Wysłany: 2017-02-26, 17:26   

No cóż, a ponoć posiadanie zainteresowań przyciąga płeć przeciwną. Jak widać nie wszystkie zainteresowania pod to podchodzą :v Jebać mój ścisły umysł :(
_________________
I'm boring myself just talking about this.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Czy wiesz, że...

Strona wygenerowana w 0.165 sekundy. Zapytań do SQL: 33