To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org - Forum
forum użytkowników serwisu mistrzowie.org

OdpRyski - rysujecie coś?

Mańka - 2018-09-20, 22:58

Ta brązowa plama do góry wygląda jak lew na skale :D
Love178 - 2018-09-20, 23:01

O rety :D
Davos - 2018-09-21, 00:19

A niżej jest rak, a jeszcze niżej konik morski i krab :]
Jeszcze dać do tego jakiś egzaltowany tytuł w rodzaju: "Głębia oceanu" i już można opchnąć to malowidło jakiemuś milionerowi z bohemy :)

A tak serio: Bardzo fajnie wyszło :git:

Love178 - 2019-03-01, 02:32

Zapomniałam, że rok temu narysowłam to



Niby nic takiego, ale ja rzadko daję radę zrobić cokolwiek z kolorami (mimo iż już dużo się nauczyłam ich teorii, to praktyka wychodzi słabo) i teraz jak to znalazłam, to sama się sobie dziwię, że mi wyszły nawet nie głupio i bez żadnych przesadyzmów

Antybristler - 2019-03-01, 11:21

Fajne, suodkie.
Nadir - 2019-03-01, 13:48

Jejku, mega urocze, aż się cieplej na serduszku robi patrząc na ten rysunek. <3
NieMamKlawiatury - 2019-05-25, 18:23

Mój pierwszy i do tej pory jedyny rysunek po dłuuuuugiej przerwie, więc się pochwalę, choć nic szczególnego.


decp - 2019-08-02, 23:18

To do kogo mogę się zgłaszać po komisze?
Love178 - 2019-08-03, 09:26

Moim zdaniem rysunek dość fajny, szkoda tylko, że nie masz opanowanowanego jeszcze rysowania materiałów, żeby ta koszulka dopełniała tą bardzo fajnie narysowaną twarz, a nie tylko wydawała się "leniwym wykończeniem". Sama jak postanowiłam sobie pewnego dnia poświęcić dużo więcej uwagi ubraniom to był to istny game changer - i ile nagle frajdy doszło do samego wykonywania rysunków :D


decp - wydaje mi się, że możesz napisać posta z otwartą propozycją, co by ten rysunek miał przedstawiać i może ktoś po oszacowaniu swoich możliwości by się zgłosił, albo nawet byś dostał więcej rysunków. Póki co na forum takie coś działało

NieMamKlawiatury - 2019-08-03, 13:41

Z ubraniami właśnie zawsze miałam problem, umiem na razie narysować spoko dżinsy i shorty, ale to tyle, koszulki stanowią dla mnie sekret, ale pracuję nad tym xD
Twarze i ciała wychodzą mi ogólnie lepiej.





To drugie to porównanie, które zrobiłam z jedynym moim starym rysunkiem, który znalazłam, w podstawówce zawsze rysowałam takie creepy klimaty, także cóż xD materiały na niewiele lepszym poziomie xDD

decp - 2019-08-03, 18:23

Love178 napisał/a:



decp - wydaje mi się, że możesz napisać posta z otwartą propozycją, co by ten rysunek miał przedstawiać i może ktoś po oszacowaniu swoich możliwości by się zgłosił, albo nawet byś dostał więcej rysunków. Póki co na forum takie coś działało


To kto podjąłby się zadania narysowania mnie w uszkach i ogonku, stojącego i trzymającego gnata, strzelbę albo i siekerę (no ewentualnie szabelkę)?

NieMamKlawiatury - 2019-08-27, 23:05



Moja pierwsza cyfrowa praca od baaaaaardzo dawna, więc się pochwalę.

MsMadeleine - 2019-08-28, 14:00

Cytat:
Moja pierwsza cyfrowa praca od baaaaaardzo dawna, więc się pochwalę.


Bardzo ładnie. <3

Ile Ci zajęło narysowanie tego?

NieMamKlawiatury - 2019-08-28, 14:35

Nie mam właściwie pojęcia xD robiłam to całe popołudnie naprzemiennie z robieniem kilku innych rzeczy, więc zgaduję że około 2 godziny ciągłego rysowania by to było.
Davos - 2019-09-05, 06:51

Fajne :git:
macbed - 2019-10-02, 17:53

Narysowałem se goblin slayera pół roku temu



tak Nadire, odrysowany, i co z tego pff

[ Dodano: 2019-11-25, 14:51 ]
Nadir napisał/a:
macbed napisał/a:

Serio pytałem, obrazek z Hearmeusem Morą odcinającym sobie dłoń świadczy o ciekawym umyśle :I

Hearco? To nie jest żaden Heracośtam tylko Ania! Serio, nazwałam tego stworka Anią, bo mnie natchnęła w pewnym sensie "piosenka" Słonia o takim właśnie tytule. To znaczy pierwszy rysunek z takim stworkiem nazwałam Anią i tak jakoś zostało, że wszystkie to Anie.
Obrazek


po 4 latach załapałem kontekst, nasłuchałem się trochę Słonia w Szkocji
to że go słuchasz wiele wyjaśnia XD

Nadir - 2019-11-25, 15:09

Nie słucham. Znam tylko dwa utwory. Nie lubię ogólnie rapsów.
macbed - 2019-11-26, 18:46

Demon Lord baj rikłest



chujowy ale spędzony nad nim czas dał mi motywacyjnego kopa do nauki cieniowania itp

[ Dodano: 2019-12-09, 22:53 ]
dzisiaj otrzymałem mechaniczny ołówek :grimer:

Nadir - 2019-12-09, 23:09

Dobrze że nie pomarańczę xd
macbed - 2019-12-09, 23:10

nie dla psa dla pana to


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group