To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mistrzowie.org - Forum
forum użytkowników serwisu mistrzowie.org

Samopomoc - Dopasowane zaklady bukmacherskie

Zaknafein - 2018-11-22, 02:17
Temat postu: Dopasowane zaklady bukmacherskie
Chyba tak mozna przetlumaczyc "matched betting".

Mam sporo wolnego czasu w obecnej robocie, wiec w miedzyczasie szukalem sposob na robienie dodatkowego zarobku podczas pracy. Wypelnianie surveys, platne recenzje itd. Wszystko to dosc czasochlonne i przynosi bardzo male zyski. Troche researchu i dotarlem do matched betting, dzieki ktoremu w 7 dni zrobilem £150.00+ i nie musze od tego zaplacic zadnego podatku wiec git.

Ogolnie sprawa wyglada tak ze wielu z bukmacherow oferuje nowym czlonkom promocje w stylu "postaw £5" a dostaniesz "£20" w darmowych zakladach. Takie oferty mozna znalezc na np "Coral" "Betfred" albo "PaddyPower", ale bukmacherow jest masa wiec i ofert tez.

Teraz tak: samo postawienie tych £5 zeby moc postawic £20 nie gwarantuje jeszcze zadnego zysku bo to czysty hazard, a tego nie lubie bo to nie oplacalne. Gwarantowany zysk mozna uzyskac wtedy gdy wasz zaklad obejmie wszystkie mozliwe rezultaty. I tu pojawiaja sie tak zwane gieldy bukmacherskie takie jak "Betfair", na ktorych mozna postawic na rezultat ktory wyklucza pierwszy. Czyli przykladowo jezeli u bukmachera postawimyw meczu Liverpool - Watford ze Liverpool wygra (back bet) a na gieldzie bukmacherskiej ze nie wygra (lay bet) to wszytstkie rezultaty mamy obstawione, poniewaz "nie wygra" nie oznacza samej porazki ale rowniez remis.

Dzieki temu mozna zagwarantowac sobie zysk. Jednakze zeby to sie udalo, trzeba najpierw miec konto u bukmachera ktory ma oferte w stylu "deposit £5 to get £20 in free bets". W takim przypadku depozytuje i stawiam £5 a na gieldzie obstawiam rownowartosc tego ktora zapewni ze straty beda minimalne. W takim zakladzie prawie zawsze sie traci iles pieniedzy, na ogol jest to £0.20 - £0.80, lecz ten zaklad zapewnia dostep do tych £20 w bonusowych zakladach. Tym razem znajdujac mecz lub wyscig czy cokolwiek o wyzszych stawkach obstawiajac te bonusowe £20 i eliminujac mozliwosc przegranej stawiajac na odmienne rezultaty na gieldzie zapewniamy sobie ze jeden z zakladow wygra i dzieki temu zrobimy przychod w wysokosci 70-80% wartosci bonusowego zakladu.

Ogolnie jest to bardzo proste i nie wymaga wiele czasu ani wysilku. Jak ktos jest zainteresowany to polecam strone Profit Accumulator na ktorej mozna wziac sobie darmowy trial, ktory daje dostep do 3 podstawowych ofert u bookies i wiecej wyjasnien oraz poradnikow. Z tymi ofertami robi sie na poczatku jakies £45.00 i wtedy mozna zdecydowac czy chce sie wykupic premium konto ktore daje dostep do setek ofert czy zabrac te £45.00 i na tym skonczyc.


Jezeli komus sie spodoba i chcialby sie z tym pobawic moze sie rejestrowac z moim refferal kodem, cena zostaje taka sama ale ja dostane jakis bonus za polecenie czlowiekow 332117

Ogolnie spedzam na tym jakies 30 min dziennie i wykonujac kilka prostych ofert robie po 15-25 funtow za kazda oferte.

** niektore z ofert dostepne sa tylko w UK, Irlandii, Szkocji lub Irlandii Polnocnej, jednakze jest wiele bukmacherow ktorzy oferuja swoje uslugi tez innym europejskim krajom, wiec z Polski tez sie da.

** potrzebna jest jakas ilosc pieniedzy na start zeby mozna bylo postawic pierwszy, kwalifikujacy do bonusowych zaklad + przeciwny zaklad na gieldzie. Wystarczyc powinno jakies £50 czyli chyba z 200-250 zl, chociaz przyznam ze dla wiekszych zyskow robie wiele ofert jednoczesnie wiec uzywam okolo £600

Love178 - 2018-11-22, 08:02

bigmajk zapomniał się przelogować?
ZróbmySobieKupę - 2018-11-22, 14:29

Elegancko, że wpadłe¶ :D Poopowiadaj forumkom co tam u Ciebie >:>
m-9 - 2018-11-22, 14:39

Odkrył sposób by oszukać bukmacherów! [zobacz jak]
Całkiem_Dobry_Chłop - 2018-11-22, 15:35

Do kosza z tym tematem i ukarać tego spamera :troll:
m-9 - 2018-11-22, 17:16

W ogóle to wej¶cie Zaka jest zatrważaj±co podobne do sytuacji gdzie jaka¶ stara znajoma sprzed lat chce się z tob± spotkać a potem się okazuje, ze chciała ci tylko jaki¶ MLM wcisn±ć xD
Zaknafein - 2018-11-22, 19:35

ZróbmySobieKupę napisał/a:
Elegancko, że wpadłe¶ :D Poopowiadaj forumkom co tam u Ciebie >:>


pracuje se głównie, troche inwestuje, żyje powoli z przyszł± żonk± i tyle w sumie no nie

a no i zostalem absolwentem

Cytat:
W ogóle to wej¶cie Zaka jest zatrważaj±co podobne do sytuacji gdzie jaka¶ stara znajoma sprzed lat chce się z tob± spotkać a potem się okazuje, ze chciała ci tylko jaki¶ MLM wcisn±ć xD


ja sie po prostu lubie dzielić fajnymi rzeczami no nie, nawet nie ukrywam ze wbilem tu glownie dlatego zeby tylko o tym napisac xD

ale serio trial jest za friko wiec warto ogarnac

SlownikOrtograficzny - 2018-11-22, 20:45

co


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group