[ Dodano: 2017-11-04, 21:30 ]
Need for CoalZSK - 2017-11-05, 11:23 W Fordach z tamtego okresu jest taki fajny myk, że instalacja elektryczna jest pełna w każdym modelu. W sensie wiązka jest pod full wypas, więc jeśli była wersja Fiesty z podświetlaniem przestrzeni na nogi (ale nie wiem czy taka była), to cała instalacja jest zamontowana i gotowa do użycia. Ja tak miałem w swoim C-Maxie z 2004. Najwyższa wersja miała w pakiecie oświetlenie nóg, za co się dopłacało, sprawdziłem u siebie i okazało się, że brakowało jedynie... żarówek xD Takich samych jak w światłach pozycyjnych. Kupiłem te z philipsa za 7zl sztuka bo dają chłodną biel i za 14zł zrobiłem sobie oświetlenie przestrzeni nóg z wyższej wersji
Zerknij Moris czy nie masz w rogu przy drzwiach uchwytu pod żarówkę. żadnej obudowy nie ma, łatwo przeoczyć, tylko uchwyt do wciśnięcia żarówki.
Dzięki temu zrobiłem sobie też skandynawskie światła do jazdy dziennej, bo miałem gotową instalację. Brakowało tylko przekaźnika za 5zł i bezpiecznika. Kuzyn, któremu sprzedałem auto do dziś dnia jeździ w tymi światłami. Możesz sobie zerknąć czy z wewnętrznej skrzynki z bezpiecznikami wychodzi wyraźnie grubszy, czerwony kabel oporowy. Może być w osłonce, ale nie musi. Dzięki temu żarówki świeciły 30% słabiej przez co nie zużywały się tak szybko.
I to wszystko jeździ sobie nieużywane w każdym polskim Fordzie C-Maxie i Focusie z tamtych lat xD
Gniję jak widzę, gdy ktoś z nich używa chińskich ledów, zamiast kupić przekaźnik za 5zł i mieć oryginał xD
[ Dodano: 2017-11-05, 11:34 ]
A tak w ogóle to w reszcie aut mam fabrycznie zamontowane podświetlenie na nogi i tam włącza się również z podświetleniem wnętrza, czyli jak pozycyjne się włączy. Jak chce Ci się bawić to możesz jeszcze podłączyć to podświetlenie nóg pod zasilanie podświetlenia deski - będziesz miał prawdziwe ambient light w aucie i jeszcze jasność będzie regulowana razem z jasnością reszty No chyba, że będzie za jasno nadal to zewnętrzny potencjometr by się przydał. U mnie też osobno w ustawieniach zmienia się jasność bo faktycznie gdy jest za jasno to przeszkadza w jeździe. Jakbym miał dalej swojego Forda to bym tak podłączył z ciekawości.
Also panel w podsufitce w późniejszych modelach też wychodził z podświetleniem ambient light, z tym, że diody były czerwone.
W Fordach z tamtego okresu jest taki fajny myk, że instalacja elektryczna jest pełna w każdym modelu. W sensie wiązka jest pod full wypas, więc jeśli była wersja Fiesty z podświetlaniem przestrzeni na nogi (ale nie wiem czy taka była), to cała instalacja jest zamontowana i gotowa do użycia. Ja tak miałem w swoim C-Maxie z 2004. Najwyższa wersja miała w pakiecie oświetlenie nóg, za co się dopłacało, sprawdziłem u siebie i okazało się, że brakowało jedynie... żarówek xD Takich samych jak w światłach pozycyjnych. Kupiłem te z philipsa za 7zl sztuka bo dają chłodną biel i za 14zł zrobiłem sobie oświetlenie przestrzeni nóg z wyższej wersji
Zerknij Moris czy nie masz w rogu przy drzwiach uchwytu pod żarówkę. żadnej obudowy nie ma, łatwo przeoczyć, tylko uchwyt do wciśnięcia żarówki.
Dzięki temu zrobiłem sobie też skandynawskie światła do jazdy dziennej, bo miałem gotową instalację. Brakowało tylko przekaźnika za 5zł i bezpiecznika. Kuzyn, któremu sprzedałem auto do dziś dnia jeździ w tymi światłami. Możesz sobie zerknąć czy z wewnętrznej skrzynki z bezpiecznikami wychodzi wyraźnie grubszy, czerwony kabel oporowy. Może być w osłonce, ale nie musi. Dzięki temu żarówki świeciły 30% słabiej przez co nie zużywały się tak szybko.
I to wszystko jeździ sobie nieużywane w każdym polskim Fordzie C-Maxie i Focusie z tamtych lat xD
Gniję jak widzę, gdy ktoś z nich używa chińskich ledów, zamiast kupić przekaźnik za 5zł i mieć oryginał xD
[ Dodano: 2017-11-05, 11:34 ]
A tak w ogóle to w reszcie aut mam fabrycznie zamontowane podświetlenie na nogi i tam włącza się również z podświetleniem wnętrza, czyli jak pozycyjne się włączy. Jak chce Ci się bawić to możesz jeszcze podłączyć to podświetlenie nóg pod zasilanie podświetlenia deski - będziesz miał prawdziwe ambient light w aucie i jeszcze jasność będzie regulowana razem z jasnością reszty No chyba, że będzie za jasno nadal to zewnętrzny potencjometr by się przydał. U mnie też osobno w ustawieniach zmienia się jasność bo faktycznie gdy jest za jasno to przeszkadza w jeździe. Jakbym miał dalej swojego Forda to bym tak podłączył z ciekawości.
Also panel w podsufitce w późniejszych modelach też wychodził z podświetleniem ambient light, z tym, że diody były czerwone.
zapomniałem ci odpisać
ogólnie nie było we fieście żadnej tego podświetlenie domyślnie
ale ogólnie dzięki za info, dobrze wiedzieć ZSK - 2017-11-06, 23:40 Luzik Ale instalację do skandynawskich dziennych prawdopodobnie masz Moris299 - 2017-11-06, 23:44 W przyszłym roku będę prawopodobnie kupować Focusa mk2 poliftowego, tam fabrycznie można było dokupić bardzo dużo bajerów więc dobrze wiedzieć, ze pod większość jest gotowa instalacja macbed - 2017-11-07, 22:30 https://repostuj.pl/post/samsung-w-swojej-nowej-reklamie-kompletnie/